آمادگی شهرداری برای بازنگری در شرایط شهرک امام تبریز

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرنگاران: شهردار تبریز از آمادگی شهرداری تبریز برای بازنگری در بافت شهری مربوط به شهرک امام خبر داد و گفت: در حالی که بیش از 50 سال از عمر واحدهای مسکونی شهرک امام خمینی (ره) می گذرد، نیاز به تحول و تجدیدنظر اساسی در این منطقه شهری، ضروری است.

آمادگی شهرداری برای بازنگری در شرایط شهرک امام تبریز

به گزارش وبلاگ پاییز از تبریز، صادق نجفی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث تقاطع غیرهمسطح کوثر اظهار کرد: در حالی که بیش از 50 سال از عمر واحدهای مسکونی شهرک امام خمینی (ره) می گذرد، نیاز به تحول و تجدیدنظر اساسی در این منطقه شهری، ضروری به نظر می رسد.

وی افزود: در این راستا شهرداری تبریز حاضر است تا با مشارکت شهفرایندان ساکن در این شهرک و تسهیل در فرایند صدور پروانه های لازم، در قالب تجمیع بلوک ها و توسعه فضای سبز، زمینه تحول اساسی شهرک امام خمینی (ره) و تبدیل آن به منطقه ای در خور شهفرایندان این شهرک را فراهم کند.

نجفی با اشاره به برنامه های اجرایی مربوط به شهرداری منطقه 4 گفت: احداث پارک بزرگ تبریز، ساماندهی ورودی شهر و آبدارکردن مهرانه رود از 15 تیر، پروژه های کلان شهرداری است که با مشارکت سایر مناطق شهری، در محدوده شهرداری منطقه 4 اجرا می شود.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد با تحقق اهداف عمران شهری، توانمندسازی و رشد ارزش اضافه نموده این محدوده شهری با شتاب بیشتری استمرار یابد.

وی شرح داد: نخستین بخش از پروژه تراموای شهر تبریز که در جهت میدان آذربایجان تا یوسف آباد در مرحله مطالعه و بررسی است، مربوط به این منطقه شهری بوده و با آغاز عملیات اجرایی تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

شهردار تبریز با تاکید بر مشارکت شهفرایندان در سامانه 137 نظارت و بازرسی شهرداری تبریز تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع را رسالت اصلی خود می دانیم و در مقابل کوچکترین حرکتی که در خلاف این اصل ارزشی باشد قاطعانه بر خورد می کنیم.

ق

منبع: تسنیم

به "آمادگی شهرداری برای بازنگری در شرایط شهرک امام تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی شهرداری برای بازنگری در شرایط شهرک امام تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید