افت نسبی قیمت در بازار ایران خودرویی ها

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرنگاران: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که بعضی از محصولات ایران خودرو امروز 3 خرداد 1400 برخلاف سایپایی ها با افت قیمت روبرو بوده اند.

افت نسبی قیمت در بازار ایران خودرویی ها

به گزارش وبلاگ پاییز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که بعضی از محصولات شرکت ایران خودرو امروز با افت یک میلیونی قیمت روبرو بودند، در این خصوص می توان به سمند LX و پژو 206 تیپ دو اشاره نمود که امروز اندکی طعم ارزانی را چشیدند.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به پژو 206 تیپ 2، پژو 206 تیپ 5، پژو 206 صندوقدار ، سمندLX ، سمند LX با موتور EF7 و سمند سورن، اشاره نمود.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات خانواده سمند امروز سمند LX با افت یک میلیونی و با قیمت 188 میلیون تومان در بازار معامله شد. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایر محصولات این خانواده امروز تغییر قیمتی نداشتند. در این خصوص می توان به سمندLX با موتورEF7 اشاره نمود که امروز با قیمت 199 میلیون و سمند سورن با قیمت 241 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

براساس رصد بازار خودرو قیمت پژو 206 تیپ 2 نیز امروز در بازار افتی یک میلیون تومانی داشت و در بازار قیمت آن به 200 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر ارزیابی های انجام شده نشان دهنده آن است که پژو 206 تیپ 5 بدون تغییر در بازار 258 میلیون تومان قیمت گذاری شد. همچنین مدل صندوقدار این خودرو امروز بدون تغییر و با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

منبع: اقتصادنیوز

به "افت نسبی قیمت در بازار ایران خودرویی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت نسبی قیمت در بازار ایران خودرویی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید