بهت و حیرت یک پرسپولیسی از اقدام ناباورانه ستاره دربی ، محبوبیتی که ناگهان به فنا رفت!

به گزارش وبلاگ پاییز، آل کثیر در حالی از پرسپولیس رفت که این باشگاه برای بازگشت او به شرایط ایده آل، صبوری و همراهی زیادی به خرج داده بود.

بهت و حیرت یک پرسپولیسی از اقدام ناباورانه ستاره دربی ، محبوبیتی که ناگهان به فنا رفت!

به گزارش وبلاگ پاییز غروب سوم خرداد، احتمالا عیسی آل کثیر یکی از شادترین و در عین حال محبوب ترین مردان ایران زمین بود؛ تعویض طلایی یحیی گل محمدی در دربی صدم که بین دو نیمه به میدان آمد و تنها 5 دقیقه پس از آغاز نیمه دوم تنها گل بازی را به ثمر رساند. او که سر از پا نمی شناخت، بعد از گلزنی پیراهنش را از تن به در آورد و تصاویری ماندگار به ثبت رساند. عیسی در سرانجام مسابقه هم همین پیراهن را بین طرفداران انداخت که این، آغاز یک ماجرای عجیب شد؛ حکایتی باورنکردنی که بیشتر به قصه های مرموز پلیسی شباهت دارد. هر چه هست، غائله پیراهن عیسی، تیر خلاص بر محبوبیت او بین بخش بزرگی از طرفداران پرسپولیس بود.

بهت و حیرت

حتما تا به حال داستان را شنیده اید. بعد از دربی صدم عیسی آل کثیر پیراهنش را بین مردم انداخت که یک طرفدار شمالی پرسپولیس آن را تصاحب کرد و با خودش به خانه برد. او سرمست از اینکه لباس اصلی تنها گلزن رندترین دربی تاریخ را در اختیار دارد، آغاز کرد به پست و استوری گذاشتن و تگ کردن عیسی. شگفتی زمانی کامل شد که آل کثیر صفحه این طرفدار را پیدا کرد و برایش پیغام و شماره تلفن گذاشت. طرفدار بینوا لابد کلی برای خودش رویا بافته بود؛ مخصوصا که مهاجم پرسپولیس از او برای سفر به تهران و امضا شدن پیراهنش دعوت کرد. این بنده خدا هم با کلی ذوق مسافر مرکز شد، اما بعد از ساعتی معطلی در زمین تمرین قرمزها، پی برد که عیسی قصد دیگری داشته است. آل کثیر یک پیراهن تمرینی امضا شده را به او داد و لباس دربی را گرفت. چرا؟ چون گفته بود خواب دیده که این پیراهن همواره باید با او باشد! به همین راحتی قلب یک طرفدار شکست و تنها مرارت یک سفر ناگوار به تهران برای او باقی ماند. در طول 24ساعت گذشته و پس از فیلم افشاگرانه طرفدار شمالی، انبوهی از واکنش های منفی به سمت آل کثیر سرازیر شده است؛ بازیکنی که پیش از فاش شدن این ماجرا هم به خاطر پیوستن به سپاهان پایگاه خوبی بین طرفداران پرسپولیس نداشت.

رفیق نیمه راه

روشن نیست که چرا عیسی پیراهن جنجالی را از طرفدار ذوق زده پرسپولیس پس گرفته است، اما اگر واقعا پای خواب و این چیزها وسط باشد، باعث حیرت است. چه بسا تأخیر زیانبار آل کثیر برای جراحی زانوی خود هم به این علت بوده که خواب دیده نباید عمل کند! هر چه هست، موجی که پس از انتقال عیسی به سپاهان علیه او به وجود آمده بود، بعد از این داستان تشدید شد. آل کثیر در حالی از پرسپولیس رفت که این باشگاه برای بازگشت او به شرایط ایده آل، صبوری و همراهی زیادی به خرج داده بود. رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس به صراحت گفته سقف قرارداد سرخپوشان به عیسی پیشنهاد شد که او آن را نپذیرفت. حالا هم که غائله پیراهن به پا شده تا تنها 50 روز بعد از محبوبیت افسانه ای آل کثیر پس از گلزنی در دربی تهران، او سقوطی چشمگیر را بین طرفداران تجربه کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهت و حیرت یک پرسپولیسی از اقدام ناباورانه ستاره دربی ، محبوبیتی که ناگهان به فنا رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهت و حیرت یک پرسپولیسی از اقدام ناباورانه ستاره دربی ، محبوبیتی که ناگهان به فنا رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید