راهنمای سفر به گوا ، بهشتی در هندوستان

به گزارش وبلاگ پاییز، جهان پر از بهشته. بهشت هایی که همواره ماجراجوهارو از هر جایی به سمت خودشون جذب می کنن تا دیده بشن. گوا هم یکی از همین بهشت هاست. یک بهشت طبیعی سرسبز که با آب های لاجوردی سواحل غرب هند احاطه شده و به یه مقصد ایده آل برای گردشگری تبدیل شده.

راهنمای سفر به گوا ، بهشتی در هندوستان

درسته که گوا کوچکترین استان هند به حساب میاد اما برای خودش کشوریه. یه کشور آروم و ساحلی که نسبت به هند خیلی تمیزتر و از نظر معماری به خاطر سکونت پرتغالی ها، تا حد زیادی اروپاییه. 70 کیلومتر نوار ساحلی یکسره داره که باعث بوجود اومدن حداقل 8 ساحل معروف و متفاوت از هم شده که هر کدوم از این ساحل ها تفریحات و هیجان های خاص و منحصر به فرد خودشون رو دارن. یکی از مهم ترین تفاوت های ساحل ها از نظر شلوغی و امکاناتِ که باعث میشه گردشگرا خیلی راحت و آزادانه محل اقامتشون رو با توجه به سلیقشون انتخاب کنن.

یکی دیگه از دلایلی که باعث معروفیت گوا بین سواحل هندوستان شده تردد جهانگرد های خارجی به این سواحله تا جایی که در هر فصلی از سال می تونید با جمعیت قابل توجهی از انواع تور مسافرتی در این شهر ساحلی روبه رو بشین. از جهت دیگه هتل های فوق العاده و رستوران های عالی این ساحل با سرو انواع غذاهای هندی، بین المللی و دریایی تونستن امکانات بی نظیری رو به گردشگران ارائه بدن و تور مسافرتی ویژه ای رو برای این جهانگرد ها ترتیب ببینن. شاید اگر به هندوستان سفر نموده باشید از سطح بالای پذیرایی در رستوران ها و هتل های تراز اول این کشور آگاه باشید همین جریان در کنار هزینه نسبتا ارزون این کشور و به خصوص این شهر ساحلی باعث شده که گوا به عنوان برترین مقاصد برای انواع تور طبیعت گردی محسوب بشه.

گوا نصف معروفیتش رو هم مدیون فستیوال های موسیقی که هر ساله و یا به صورت فصلی در این شهر برگزار میشه. در این فستیوال برترین دی جی ها و خواننده های هندی و بعلاوه بین المللی شرکت می کنن و می تونید با پرداخت مبلغی بسیار پائین از فضای فوق العاده مفرح و عالی فستیوال بهره مند شید. از جهت دیگه می تونید تور یک روزه ای رو به قایق سواری در دریای عالی و بازدید از جزیره های اطراف گوا اختصاص بدین.

تنها ساحل های گوا مجذوب کننده نیستن؛ معماری مشهور، معابد و کلیساهای تاریخی هم مجذوب کنندهیت خاصی دارن و دیدنشون خالی از لطف نیست.

پس برای آشنایی هر چی بیشتر و مطالعه راهنمای سفر به گوا با وبلاگ پاییز همراه باشین.

منبع: همگردی

به "راهنمای سفر به گوا ، بهشتی در هندوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به گوا ، بهشتی در هندوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید