سقوط ماهواره اسپیس سلفی سامسونگ در املاک یک زوج میشیگانی

به گزارش وبلاگ پاییز، ماهواره موسوم به اسپیس سلفی متعلق به شرکت سامسونگ در املاک یک زوج میشیگانی سقوط کرد. این زوج پس از شنیدن سر و صدای شدید در املاک خود به حیاط خانه رفتند و با صحنه ای عجیب رو به رو شدند.

سقوط ماهواره اسپیس سلفی سامسونگ در املاک یک زوج میشیگانی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آنها با ورود به حیاط یک جسم فلزی چهار پا را پیدا کردند که زوزه می کشید و هشدار می داد. این ماهواره بخشی از کمپین سلفی فضایی بود و درست چند روز پس از آن سقوط کرد که کارا دلوین بازیگر هالیوودی، اولین سلفی این سرویس را در رویدادی در لندن گرفت.

طبیعی است که این زوج به محض مشاهده این شیء به پلیس خبر دادند و نیروهای امدادی نیز به سرعت در محل حاضر شدند. پس از لحظاتی نیز تعیین شد ماهواره مذکور متعلق به سامسونگ است. این شیء شامل یک جعبه بسته بندی شده با فویل آلومینیومی و پنل های خورشیدی است و در داخل آن نیز دو دوربین بزرگ و یک تلفن همراه سامسونگ پیدا شد. این ساختار فقط بخشی جدا شده از بالن هایی بود که توسط سامسونگ در اروپا برای شروع کمپین سلفی فضایی به آسمان رفته بود.

این رویداد به مشتریان امکان می داد سلفی های خود را به وسیله یک تلفن هوشمند گلکسی اس 10 5G به داخل استراتوسفر زمین ارسال نمایند. این تلفن قرار بود برای دریافت یک عکس سلفی معمولی عمل نموده و سپس تصاویر را به خارج از جو انتقال دهد.

فرود ماهواره تقریباً در همان زمان رخ داد که مقامات محلی بخشی از جاده نزدیک به این ملک را بسته بودند تا بالن بزرگ و تخریب شده ای را که در تیرهای برق گیر نموده بود آزاد نمایند. این ماجرا منجر به قطع برق اهالی منطقه به مدت دو ساعت شد.

سخنگوی سامسونگ در اروپا در بیانیه اظهار داشت: این یک به هم ریختگی بزرگ در برنامه ریزی سامسونگ بود که به علت تغییرات پیش بینی نشده هوا اتفاق افتاده است.

منبع: انتخاب

به "سقوط ماهواره اسپیس سلفی سامسونگ در املاک یک زوج میشیگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط ماهواره اسپیس سلفی سامسونگ در املاک یک زوج میشیگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید