شماره بیست و پنجم فصلنامه مطالعات ایلام شناسی منتشر شد

به گزارش وبلاگ پاییز، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ایلام، بیست و پنجمین شماره فصلنامه تخصصی مطالعات ایلام شناسی به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی حبیب الله محمودیان و سردبیری سیاوش کمک، ویژه زمستان 1401 از سوی نشر زاگرو در 200 نسخه و به قیمت 150 هزارتومان در 179 صفحه چاپ و منتشر شد.

شماره بیست و پنجم فصلنامه مطالعات ایلام شناسی منتشر شد

این فصلنامه یکی از نشریات تخصصی و حرفه ای در حوزه باستان شناسی و رشته های مرتبط است که در آن مقالات علمی و پژوهشی به قلم اساتید دانشگاه، دانشجویان، باستان شناسان، مورخان و ایلام پژوهان و... منتشر می گردد و در اختیار جوامع هدف قرار می گیرد.

این مجله تخصصی با بهره گیری از دانش و همکاری تحریریه ای صاحب نام در عرصه علوم و تحقیقات و پژوهش به صورت منظم در هر فصل منتشر و توزیع می گردد.

در شماره بیست و پنجم این فصلنامه آثاری از حبیب الله محمودیان،سارا علی لو، پریسا پورمحمدی، زهره صیدمرادی و امید محمودیان، رائد ناصری فر و فرزاد شریفی، لویی واندنبرگ، ایرج فدائیان و چکیده انگلیسی مقالات چاپ و منتشر شده است.

فصلنامه مطالعات ایلام شناسی با هدف معرفی فرهنگ و تمدن باستانی ایران زمین در دوران حیات تاریخی خود،به ویژه تمدن ایلام باستان، فعالیت خود را از سال 1395 شروع نموده است. این نشریه با کوشش دست اندرکاران و فرهیختگان عرصه تاریخ و باستان شناسی توانسته تا به امروز مقالات حاصل از پژوهش های باستان شناسی و رشته های علمی مرتبط (تاریخ، جغرافیا، زمین شناسی، خط و کتابت، مردم شناسی و...) را چاپ و منتشر نماید.

دانشجویان و ایلام پژوهان می توانند آثار و مقالات حاصل از یافته های پژوهشی خود را به سامانه نشریه http://ilamstudy.ir و یا به نشانی: ایلام، خیابان اشرفی اصفهانی، کوچه سوم، ارسال کنند. نشانی پست الکترونیکی : [email protected] [email protected] ارسال کنند.

به گزارش ایبنا این مجله با هدف معرفی یافته های علمی حاصل از پژوهش های باستان شناسی، تاریخ،تمدن و فرهنگ ایلام باستان و تمدن های همجوار، به همت نشر زاگرو با مدیریت حبیب الله محمودیان، نویسنده و باستان شناس پیشکسوت، تنظیم و منتشر می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شماره بیست و پنجم فصلنامه مطالعات ایلام شناسی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره بیست و پنجم فصلنامه مطالعات ایلام شناسی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید