شیمیدر قم، با بردی شیرین، همچنان می تازد

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرنگاران/قم هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال آقایان کشور با برگزاری مسابقه همسایه ها بین تیم های شیمیدرقم و ذوب آهن اصفهان ادامه یافت.

شیمیدر قم، با بردی شیرین، همچنان می تازد

هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور ظهر امروز با برگزاری مسابقه همسایه ها بین تیم های شیمیدرقم و ذوب آهن اصفهان ادامه یافت.

در این ملاقات که عصر امروز برگزار گردید، شیمیدر قم که با 9 بازی و 17 امتیاز در رده دوم جدول گروه دو قرار داشت به مصاف ذوب آهن، که با همین تعداد بازی و 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار داشت، رفت.

ابتدای این مسابقه بسکتبالیست های تیم شیمیدر و ذوب آهن با ذکر صلوات و فاتحه یاد و خاطره مرحوم مهرداد میناوند فوتبالیست سابق تیم ملی را گرامی داشته و با خانواده این مرحوم ابراز همدردی شد.

در انتها این ملاقات بسیار حساس، نزدیک و جذاب که تیم ها به دنبال رجحان و کسب صندلی در رده دوم جدول لیگ برتر بسکتبال در گروه دوم بودند، تیم بسکتبال شیمیدر قم پس از 50 دقیقه بازی جذاب با نتیجه 92 بر 89 همسایه خود ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

در کوارتر دوم نیز درحالی که تیم شیمیدر بازی را 35 به 34 بازی را برده بود، ثانیه های انتهای، بازیکن بازی ذوب آهن با یک پرتاب بسیار زیبا به دروازه شیشه ای، سه امتیاز دیگر کسب و بازی باخته را با این پرتاب و نتیجه 37 بر 35 به سود خود انتها داد.

در کوارتر سوم نیز تیم ذوب آهن پیروز شد، با نتیجه 23 بر 17 شیمیدرقم را شکست دهد.

کوارترچهارم بازی با نتیجه 74 بر 74 به انتها رسید تا بازی به وقت اضافه کشیده گردد.

در وقت اضافه نخست بازی و ثانیه های آخر آن درحالی که شیمیدر با دو امتیاز بیشتر برنده بازی بود، تیم ذوب آهن دو پرتاب خود وارد سبد کرد و بازهم تیم ها به نتیجه مساوی9 دست یافته و بازی با نتیجه 84 بر 84 به وقت اضافه دوم کشید.

در وقت اضافه دوم بازهم تیم ها یک بازی جذاب و نزدیک از خود به نمایش گذاشتند و درنهایت بلندقامتان قمی با نتیجه 92 بر 89 بازی را از آن خود کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شیمیدر قم، با بردی شیرین، همچنان می تازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیمیدر قم، با بردی شیرین، همچنان می تازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید