فیلم کوتاه ایرانی برنده جایزه ادوارد اسنودن شد

به گزارش وبلاگ پاییز، فیلم کوتاه زنگ سرگرمی ساخته نوید نیکخواه آزاد برنده جایزه ادوارد اسنودن از جشنواره بین المللی نشانه های شب (Signes de Nuit) فرانسه شد.

فیلم کوتاه ایرانی برنده جایزه ادوارد اسنودن شد

به گزارش وبلاگ پاییز، جشنواره بین المللی نشانه های شب (Signes de Nuit) لیست برگزیدگان نوزدهمین دوره این رویداد را رسما خاطرنشان کرد و زنگ سرگرمی از ایران برنده جایزه ادوارد اسنودن در بخش فیلم کوتاه این رویداد شد.

در بیانیه هیات داوران که در سایت رسمی جشنواره نشانه های شب فرانسه منتشر شده، آمده است: هیات داوران جایزه ادوارد اسنودن را برای برجسته کردن محدودیت های آزادی زنان در ایران با به تصویر کشیدن ماجرای سحر خدایاری در یک زنگ سرگرمی کاملا معمولی به فیلم کوتاه زنگ سرگرمی ساخته نوید نیکخواه آزاد اعطا می نماید.

جشنواره بین المللی نشانه های شب (Festival International Signes de Nuit) جشنواره ای چندملیتی است و در هر دوره در دو قالب دنیای و محلی (در کشورهای متفاوت) برگزار می گردد. این جشنواره تا کنون در سی و هشت کشور دنیا، هزاران فیلم کوتاه، مستند، و بلند را به نمایش گذاشته است.

نوزدهمین جشنواره نشانه های شب 5 دی (26 دسامبر میلادی) شروع به کار کرد و 10 دی (31 دسامبر میلادی) به کار خود خاتمه داد.

زنگ سرگرمی با نام بین المللی The Recess هفتاد و سه حضور بین المللی را پشت سر گذاشته و یازده جایزه دنیای کسب نموده است.

موژان کردی در نقش سحر، ریحانه نبی یان در نقش طهورا، نیلوفر شکوهی نیا در نقش آیدا، غزل خلیلی در نقش سارا بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

زنگ سرگرمی به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی نوید نیکخواه آزاد ساخته شده و محصول شمید فیلم است.

عکس از نگار نیکخواه آزاد است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فیلم کوتاه ایرانی برنده جایزه ادوارد اسنودن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه ایرانی برنده جایزه ادوارد اسنودن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید