مدیرعامل استقلال: آقای قائدی کار شما با پیام و پسغام درست نمی گردد؛ با ما قرارداد داری خبرنگاران

به گزارش وبلاگ پاییز، مدیرعامل استقلال اعلام نمود که وزیر ورزش بیشتر از پرسپولیس، برای حل مسائل استقلال جلسه برگزار نموده است و او تعلقات رنگی ندارد.

مدیرعامل استقلال: آقای قائدی کار شما با پیام و پسغام درست نمی گردد؛ با ما قرارداد داری خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پاییز احمد مددی درخصوص تجمع طرفداران استقلال برابر مجلس گفت: هرگونه تجمع طرفداران غیر قانونی است. ما یک اطلاعیه نیز در این مورد صادر نموده بودیم. واقعیت این است که در فضای پر آشوب هیچ نتیجه ای حاصل نمی گردد. کانال های طرفداری بر طبل تجمع می کوبند که از نظر من اعتراض و تجمع راه چاره مسائل استقلال نیست.

وی درخصوص کانال هایی که علیه استقلال کار می نمایند گفت: کانال ها با استفاده از برند استقلال طرفدار جذب می نمایند که به مراجع قضایی شکایت نموده ایم. آن ها ایجاد تنش می نمایند و جو تیم را بهم می ریزند.

ممدی در ادامه گفت: مجلس در سالیان گذشته مصوبه ای را تصویب کرد و هرگونه یاری به باشگاه های حرفه ای را ممنوع نمود. همین ممنوعیت باعث ایجاد چالش ها شده است. باشگاه استقلال با میلیون ها طرفدار، باید منابع خود را غیر از بودجه دولتی به دست بیاورد. آن هم در این شرایط سخت مالی و دوران کرونایی. تیم های صنعتی به راحتی بودجه دارند و هیچ مسئله ای از این قضیه حس نمی نمایند. ما شبانه روز به دنبال جذب منابع مادی هستیم.

احمد مددی در ادامه درخصوص اعتراضات به وزیر ورزش گفت: وزیر ورزش در این 146 روزی که به عنوان مدیرعامل فعالیت می کردم بیشترین جلسات را برای چالش های استقلال برگزار نموده و ایشان تعلق رنگی ندارد. من تکذیب می کنم که ایشان پرسپولیسی هستند. به هیچ عنوان وزارت خانه در تصمیمات و سایر مسائل دخالت نمی کند.

احمد مددی درخصوص پنجره بسته استقلال گفت:

برای بودوروف محکوم به پرداخت 140 هزار یورو هستیم و دلیل بسته بودن پنجره بدهی به این بازیکن است. کوشش هایی انجام شده تا بتوانیم بدهی او را پرداخت کنیم. یک مقدار از منابع را جور کردیم و منتظر هستیم تا پول کامل گردد و به حساب ایشان واریز گردد. چه خرد خرد بدهیم چه کامل، فرقی نمی کند.

وی درخصوص جابجایی استقلال گفت:

فکری فهرست ورودی را به باشگاه داده و در حال مذاکره هستیم. مذاکراتی را با گزینه های آقای فکری داشتیم.

مذاکره با مهدی کیانی به علت بالا بودن رقم قرارداد این بازیکن در حال چالش هست. با ایشان در حال مذاکره هستیم اما معین نیست که ایشان را جذب کنیم.

احمد مددی همچنین درخصوص غیبت مهدی قائدی گفت:

ایشان در ابتدا یک سرماخوردگی جزئی داشتند ولی بخاطر یک سری مسائل قراردادی در تمرینات حاضر نشدند. من نوید این را می دهم تا یکی دو روز دیگر ایشان در تمرین حاضر خواهند شد. ولی چیزی که معین است، این است که ما باید به قرارداد خود پایبند باشیم. مهدی قایدی به عنوان بازیکن استقلال تا سال 1402 با ما قرارداد دارد و بهتر است مسائل را با ما در یک فضای مذاکره در میان بگذارد و با پیام و پسغام کار حل نمی گردد.

مهدی قائدی از نظر فنی و اخلاقی بی نظیر است. این مشکل نیز درون خانوادگی است و حل می گردد.

احمد مددی درخصوص درخواست میزبانی برای لیگ قهرمانان آسیا با وجود حضور تیم عربستانی در گروه، گفت:

ما حق داریم که میزبان باشیم. ما می خواهیم حق خود را مطالبه کنیم تا AFC از فضاهای سیاسی خودش را خارج کند.

مددی در انتها درخصوص ماندن یا نماندن محمود فکری گفت: هیچ بازه زمانی برای ماندن فکری در نظر نگیریم. ایشان سرمربی ماست و با قدرت به کار خود ادامه می دهد و امیدوار هستم که پیروز شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیرعامل استقلال: آقای قائدی کار شما با پیام و پسغام درست نمی گردد؛ با ما قرارداد داری خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل استقلال: آقای قائدی کار شما با پیام و پسغام درست نمی گردد؛ با ما قرارداد داری خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید