نقاشی هایی عجیب و فراواقعی که با رشد علف ها محو می شوند!

به گزارش وبلاگ پاییز، گیوم لگروس (Guillaume Legros) که با نام هنری سِی په (Saype) فعالیت می نماید، هنرمند معاصری است که به خاطر نقاشی های بزرگ و فراواقع گرایانه ای که روی منظره ها طبیعی، علفزار ها و منطقه ها کوهستانی می کشد مشهور است. او این نقاشی های موقتی را با استفاده از موادی می کشد که بعد از حدود یک ماه تأثیرشان از بین می رود و محو می شوند؛ این شیوه ای است که خود او آن را ابداع نموده است.

نقاشی هایی عجیب و فراواقعی که با رشد علف ها محو می شوند!

به گزارش فرادید؛ در سال 2019 مجلۀ فوربس سِی په را در لیست 30 جوان زیر 30 سال تأثیرگذار در فرهنگ و هنر قرار داد. این نقاش جوان فرانسوی به شغل پرستاری اشتغال دارد و 7 سال است که فعالیت هنری اش را همراه با این شغل پی گیری می نماید.

(سی په در حال خلق یکی از آثارش)

سِی په نقاشی را بدون استاد و به صورت خودآموخته دنبال نموده و کارش را از کشیدن گرافیتی های خیابانی آغاز نموده است. اولین بار در سن شانزده سالگی آثار او به نمایشگاه ها و گالری های هنر راه پیدا کردند. او در سال 2015 آغاز به کشیدن نقاشی های بزرگ روی علفزار کرد.

اولین نقاشی او که روی کوهستان آلپ کشیده شد، رکورد بزرگترین نقاشی روی علفزار در دنیا را به دست آورد. او در طی سال های اخیر این نوع نقاشی ها را در سراسر دنیا و در منظره های بسیار متنوعی کشیده است؛ از رو به روی مقر سازمان ملل در نیویورک گرفته تا ژنو سوییس و نایروبی.

در اینجا تصاویر تعدادی از نقاشی های زیبا و بزرگ او را می بینید؛ نقاشی هایی که با سبک خاص و منظره فوق العاده شان، منظره هایی عجیب و رویاگونه آفریده اند.

منبع: فرارو

به "نقاشی هایی عجیب و فراواقعی که با رشد علف ها محو می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی هایی عجیب و فراواقعی که با رشد علف ها محو می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید