JBL نسل تازه اسپیکرهای خود را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ پاییز، زمانی که صحبت از برند JBL می گردد، بسیاری از کاربران یاد اسپیکرهای فوق العاده این شرکت می افتند که با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند و به شدت پرطرفدار هستند. ساعاتی قبل این شرکت از نسل نو اسپیکرهای خود برای سال 2024 رونمایی کرد که در ادامه به قیمت و مشخصات آن ها می پردازیم.

JBL نسل تازه اسپیکرهای خود را معرفی کرد

JBL Xtreme 4

JBL مدعی شده این اسپیکر با استفاده از هوش مصنوعی، می تواند صدای در حال پخش را تحلیل و آنالیز کند تا کیفیت خروجی با بهبود روبرو گردد. بعلاوه از دیگر ویژگی های این مدل، باید به بهره گیری از باتری قابل تعویض و پشتیبانی از بلوتوث 5.3 اشاره کنیم. برای این محصول گواهی IP67 دریافت شده و عمر باتری آن به 24 ساعت می رسد. برای خرید این مدل باید 380 دلار بپردازید.

JBL Clip 5

این مدل با بهبود در طراحی روبرو شده تا ساده تر از گذشته بتوانید آن را به جاهای مختلف وصل کنید. بعلاوه درایور تعبیه شده قوی تر از نسل قبلی است تا صدای بهتری به گوش کاربران برسد. عمر باتری 12 ساعت است و باید به پشتیبانی از بلوتوث 5.3 هم اشاره کنیم. این اسپیکر ضدآب محسوب می گردد و می توانید آن را به اسپیکرهای دیگر JBL وصل کنید تا صدای همه جانبه دریافت کنید. این مدل با قیمت 80 دلار به دست کاربران می رسد.

JBL Go 4

اسپیکرهای سری Go ابعاد بسیار کوچکی دارند و به همین دلیل بین اسپیکرهای JBL بسیار پرطرفدار هستند. این مدل گفته می گردد نسبت به نسل قبلی کیفیت صدای بهتر و بیس عمیق تری پخش می نماید. عمر باتری به 7 ساعت می رسد و ضمناً نباید گواهی IP67 را از قلم بیندازیم. قیمت این مدل 50 دلار است.

JBL PartyBox Club 120

اسپیکرهای پارتی باکس ابعاد بسیار بزرگی دارند و قرار است محیط های وسیعی را پوشش دهند. این مدل در کنار ارائه صدای به شدت قدرتمند، از نورپردازی بسیار مجذوب کنندهی هم بهره می برد. از امکانات مجذوب کننده آن، می توانیم به امکان اتصال به تعداد نامحدودی از پارتی باکس های JBL اشاره کنیم. بعلاوه می توانید آن را به اسپیکرهای JBL که از قابلیت Auracast بهره می برند، وصل کنید.

عمر باتری به 12 ساعت می رسد و ضمناً به راحتی می توانید این باتری را تعویض کنید. در بدنه دو ورودی برای میکروفون و یک ورودی برای گیتار واقع شده است و با توجه به گواهی IPX4، فقط در برابر پاشش آب می تواند مقاومت نشان دهد. این مدل با قیمت 400 دلار راهی بازار می گردد.

JBL PartyBox Stage 320

در نهایت باید گران ترین اسپیکر تازه JBL را معرفی کنیم که از دو ووفر با حساسیت بالا و توییتر دوگانه بهره می برد و توان خروجی آن 240 وات است. با هر بار شارژ، می توانید 18 ساعت از آن بهره ببرید و باتری آن هم به سادگی تعویض می گردد. این اسپیکر با داشتن قیمت 600 دلاری، یک اسپیکر بسیار گران قیمت به شمار میرود که البته برای فضاهای بسیار بزرگ گزینه بسیار مناسبی است. برای خرید این اسپیکر باید 600 دلار بپردازید.

منبع: CNET

منبع: دیجیکالا مگ

به "JBL نسل تازه اسپیکرهای خود را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "JBL نسل تازه اسپیکرهای خود را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید