آلتون: همه ما قاتلان خاشقجی را می شناسیم و باید از آنها حساب بکشیم

به گزارش وبلاگ پاییز، رئیس دفتر ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه به مناسبت دومین سالگرد قتل جمال خاشقجی در پیامی توییتری خواهان محاکمه عاملان این جنایت شد.

آلتون: همه ما قاتلان خاشقجی را می شناسیم و باید از آنها حساب بکشیم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پاییز به نقل تی آر تی، فخرالدین آلتون رئیس دفتر ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه در دومین سالگرد قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار و معترض عربستانی از سوی مقامات سعودی در کنسولگری این کشور در استانبول با بیان اینکه همه قاتل جمال خاشقجی را می شناسند، گفت: باید از آنها حساب کشیده گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ پاییز بخوانید. (کلیک کنید)

آلتون با یادآوری کشته شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار واشنگتن پست، نوشت: خاشقجی از اینکه شخصی در ریاض یک گروه ترور متشکل از یک کارشناس پزشک قانونی و یک بدلکار با اره ای برای کشتن وی فرستاده، بی اطلاع بود.

رئیس دفتر ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه با بیان اینکه از آن روز تا به امروز قاتلین خاشقجی از عدالت فراری داده شده اند نوشت: با آنها همدستی شد. به یک دادگاه نمایشی برده شده و آزاد شدند. دادستان ها، پلیس و کارشناسان ارتباطات ترکیه به کوشش های شبانه روزی برای تحویل قاتلان خاشقجی به دادگاه ادامه می دهند. همه ما قاتلان جمال خاشقجی را می شناسیم و باید از آنها حساب بکشیم. قاتلان را به ترکیه بفرستید تا نزد ناظرین بین المللی در دادگاهی عمومی محاکمه شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آلتون: همه ما قاتلان خاشقجی را می شناسیم و باید از آنها حساب بکشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلتون: همه ما قاتلان خاشقجی را می شناسیم و باید از آنها حساب بکشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید