افزایش تعداد جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به 947 نفر

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد جانباختگان کرونایی استان به 947 نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

افزایش تعداد جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به 947 نفر

دکتر پرویز یزدان پناه اضافه نمود: هم اکنون 239 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که 122 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 19 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد 72039 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توضیح داد: از 569 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 39 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و چرام بود، بعلاوه از 334 نمونه رپید تست 16 درصد موارد مثبت و در شهرستان های دنا، بویراحمد و کهگیلویه هستند.

یزدان پناه اسم کرد: با توجه به ماهیت این بیماری، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، حفاظت فردی و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات لازم است.

به گزارش وبلاگ پاییز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ وی اعلام کرد: مردم باید تا زمان اتمام واکسیناسیون، باتوجه به اینکه بیماری به قوت خود آسیب زا است، در ارتباط با محیط و افراد جامعه محتاطانه رفتار نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش تعداد جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به 947 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به 947 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید