تلفات کرونا دو رقمی شد

به گزارش وبلاگ پاییز، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در 24 ساعت گذشته 11 کرمانی دیگر دراثرابتلا به ویروس کرونا راهی دیار باقی شدند.

تلفات کرونا دو رقمی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ پاییز از کرمان، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مرگ 11 کرمانی دیگردر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبرداد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون 461 نفر به سبب ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری هستند اضافه نمود: در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 297 نفر، زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی سیرجان 83 نفر، زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 36 نفر، زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 24 نفر و در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بم 21 نفر به سبب ابتلا به ویروس کرونا بستری و تحت مراقبت هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ازبستری شدن 68 مورد تازه مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته خبرداد.

شفیعی با اشاره به دریافت خدمات بستری برای 39 هزار و 749 نفر از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز، توضیح داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 4 هزار و 728 نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان توضیح داد: ازابتدای آغاز واکسیناسیون دراستان کرمان هم تا به امروز یک میلیون و 422 هزار و 237 واکسن در نوبت اول و 622 هزار و 289 واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تلفات کرونا دو رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات کرونا دو رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید