انعقاد 5 تفاهمنامه و امضای 9 قرارداد با طعم نوآوری و فناوری

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سرای نوآوری و فناوری های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب اظهار داشت: 5 تفاهم نامه و 9 قرارداد نوآوری و فناوری به امضا رسیده است.

انعقاد 5 تفاهمنامه و امضای 9 قرارداد با طعم نوآوری و فناوری

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پاییز، وحید حاجی پور با بیان اینکه این سرای نوآوری از دی 1399 کار خود را شروع نموده است اضافه کرد: با این وجود درآمد این سرا در سال 99، 150 میلیون ریال بوده که البته پیش بینی می گردد در امسال به درآمد یک میلیارد ریال دست پیدا کنیم.

استقرار 8 شرکت فناور در سرای نوآوری و فناوری های آموزشی

وی اضافه کرد: تعداد استارتآپ های درخواستی برای ارزیابی را 52 مورد ذکر کرد که از این تعداد 19 استارتآپ در مرحله پیش شتابدهی قرار گرفته اند. از سوی دیگر، 8 شرکت فناور در سرای نوآوری مستقر می باشند که از این تعداد دو شرکت، دانش بنیان هستند.

حاجی پور همچنین از استقرار صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، مرکز مشاوره استارتآپ سوکانو و شتابدهنده تخصصی حوزه آموزش اتود در سرای نوآوری و فناوری های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب اطلاع داد و از میزان روابط سازمان یافته با مراکز تولیدی و بنگاه های مالی سخن گفت.

انعقاد 5 تفاهمنامه با طعم نوآوری و فناوری

وی ادامه داد: تا به امروز پنج تفاهم نامه همکاری مشترک با مراکز صنعتی و آموزشی در راستای توسعه و تحول آموزشی با طعم نوآوری و فناوری و با صندوق نوآفرین، شرکت ایپکو، شرکت پایدار سپهر، شرکت پارس کاوش و شرکت هاوا منعقد شده است.

امضا 9 قرارداد با شرکت ها و موسسات مختلف

رئیس سرای نوآوری و فناوری های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب همچنین از امضا 9 قرارداد این سرای نوآوری با با شرکت ها و موسسات مختلف اطلاع داد و گفت: تا به امروز قرارداد با ایده گستران پارس نگا، اندیشه سازان بچه ها لیان پارس، دانش و فناوری آینده روشن، نوین ایده تجارت مهر آفرید، تحقیقات صنعتی خلاقیت برتر، پردازش ارتباطات رادوین و موسسه مطالعات جامع رستا نهایی و به امضا رسیده است.

مدارس اشتغال کارا و کسب و کار سرا، راهکاری برای جذب استعداد ها

حاجی پور اعلام کرد: در راستای جذب استعداد ها و پرورش ایده های خلاقانه چندین طرح عملیاتی شده است که می توان به مدرسه کسب و کار سرا، مدرسه اشتغال کارا و استارتآپ استودیو های تربیت شده در گروه های آموزشی تخصصی اشاره نمود. همچنین ارتباط بین سرای نوآوری و بدنه گروه های آموزشی در دانشکده ها از جمله مهمترین برنامه های جذب استعداد ها محسوب می گردد.

وی با اشاره به موضوع سرای نوآوری و فناوری های آموزشی تهران غرب توضیح داد: توسعه فرهنگ آموزش های مساله محور و نوآورانه نه تنها منتج به تغییر الگوی زیست بوم آموزش فناوری محور خواهد شد، بلکه ترویج و توسعه کسب و کار های آموزشی را به همراه خواهد داشت که تحقق این مهم ثروت آفرین است و می تواند بستری برای افزایش سطح رفاه در سطح جامعه گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "انعقاد 5 تفاهمنامه و امضای 9 قرارداد با طعم نوآوری و فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد 5 تفاهمنامه و امضای 9 قرارداد با طعم نوآوری و فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید