ایجاد مجموعه های خدماتی و رفاهی در نقاط پرتردد و توریست پذیر لرستان

به گزارش وبلاگ پاییز، ایسنا/ براساس گزارشات بدست آمده، ایجاد مجموعه های خدماتی و رفاهی در نقاط پرتردد و جهانگرد پذیر لرستان صورت می پذیرد.

ایجاد مجموعه های خدماتی و رفاهی در نقاط پرتردد و توریست پذیر لرستان

حجت الله عباسیان اظهار کرد: در جلسه کمیته سامان دهی سرویس های بهداشتی استان که با حضور مدیران شهرستانی این اداره کل برگزار گردید، در مورد ایجاد مجموعه های خدمات رفاهی و سرویس های بهداشتی در منطقه ها جهانگرد پذیر تصمیم گیری شد.

وی توضیح داد: از جمله زیرساختهای مهم و مورد احتیاج جهانگردان، مجموعه های رفاهی و بهداشتی است که در آینده نزدیک تعدادی از آنها شامل عبادتگاه، اغذیه فروشی، سوپرمارکت و سرویس بهداشتی به وسیله یک شرکت خصوصی و با همکاری دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در نقاط پر تردد و جهانگرد پذیر احداث خواهد شد.

معاون میراث فرهنگی لرستان گفت: براساس دستور مقام عالی وزارت، ساماندهی سرویس های بهداشتی از اولویت برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان است که در این راستا تجهیز، نظافت، ساماندهی و نصب تابلوهای سرویس های بهداشتی در منطقه ها جهانگرد پذیر و محورهای مواصلاتی بین شهری استان در دستور کار قرار گرفته است.

عباسیان اضافه نمود: لرستان ظرفیتهای بسیار خوبی در حوزه جهانگردی دارد که ایجاد تاسیسات و زیرساختهای این حوزه برای توسعه و رشد این صنعت لازم است.

منبع: همگردی

به "ایجاد مجموعه های خدماتی و رفاهی در نقاط پرتردد و توریست پذیر لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد مجموعه های خدماتی و رفاهی در نقاط پرتردد و توریست پذیر لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید