اینستاگرام قابلیت حذف دسته جمعی پست ها، لایک ها و کامنت ها را ارائه کرد

به گزارش وبلاگ پاییز، اینستاگرام در ادامه فرایند خوب خود در انتشار قابلیت های نو، این بار از انتشار قابلیت بسیار کاربردی اطلاع داد که کاربران با آن می توانند پست ها، لایک ها و کامنت های حساب کاربری خود را به صورت دسته جمعی حذف نمایند. بر اساس نوترین اطلاعات منتشر شده، این پلتفرم محبوب با انتشار قابلیتی نو به کاربران این اجازه را می دهد که کامنت ها و پست های مد نظر خود را به صورت دسته جمعی پاک نمایند و علاوه بر آن، تعاملات و فعالیت های گذشته حساب کاربری خود را نیز مورد آنالیز قرار دهند.

اینستاگرام قابلیت حذف دسته جمعی پست ها، لایک ها و کامنت ها را ارائه کرد

این قابلیت ها در بخش Your activity هم اکنون در دسترس شما قرار گرفته است. در منوی تازهی که به این بخش اضافه شده، کاربران با گزینه های زیادی روبرو می شوند. طبق اعلام اینستاگرام، هدف اصلی این شرکت برای منتشر کردن این قابلیت آسان تر کردن حذف پست ها و کامنت ها و بعلاوه آنالیز تعاملات گذشته کاربران است. اگرچه در گذشته هم کاربران می توانستند لایک ها، کامنت ها و پست های خود را به صورت دستی حذف نمایند اما برای حذف دسته جمعی این موارد چاره ای جز حذف اکانت خود نداشتند.

اکنون اما در بخش Your activity علاوه بر اینکه کاربران به تمام پست های منتشر شده خود دسترسی دارند، بلکه می توانند تمام لایک ها و کامنت های گذاشته شده برای سایر کاربران را نیز مشاهده نمایند و در صورت لزوم آن ها را حذف نمایند. از سوی دیگر باید به بخش تاریخچه جست وجوی های اجرا شده، لینک هایی که بر روی آن کلیک نموده اید و بخش تاریخچه تعویض نام های کاربردی هم اشاره کنیم که در این محیط به آن ها دسترسی دارید.

پلتفرم محبوب اینستاگرام در سال 2021، با ارائه قابلیت های بسیار کاربردی توانست رضایت کاربران خود را جلب کند و مانع از پیوستن آن ها به سایر اپلیکیشن های رقیب گردد. مدیران این شرکت دوست دارند تا این فرایند رو به جلوی خود را حفظ نموده و با انتشار قابلیت های بیشتر به تعداد کاربران خود اضافه نمایند. این شرکت اخیراً اعلام نموده که تیم اینستاگرام در حال کار روی قابلیت تازهی است که برنامه لایوهای آینده کاربر را نمایش می دهد.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام این ویژگی تازه را با ویدئویی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، شرح داد و اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند از بنر خاصی در فید پروفایل خود استفاده نمایند تا به دیگران اطلاع دهند که در تاریخ تعیین قرار است لایوی را برگزار نمایند. بعلاوه فالوورها می توانند با انتخاب این بنر در آن مشترک شوند تا پیش از شروع لایو به آن ها یادآوری گردد.

باید خاطر نشان کنیم که کاربران می توانند به تعداد دلخواه بنرهای لایو های برنامه ریزی شده را در فید پروفایل اینستاگرام خود قرار دهند. اگر بیش از یک لایو برای قرار دادن روی پروفایل وجود داشته باشد، این بنر ها به صورت لیستی به فالوورها نشان داده می شوند. از نکات قابل توجه این ویژگی این است که این بنرها نه تنها برای فالوورها، بلکه برای تمام افرادی که از پروفایل کاربران بازدید می نمایند، قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین کاربران از این طریق می توانند افراد بیشتری را به صفحه خود بکشانند.

در گزارش دیگری آمده که بر اساس گفته های افشاگر باسابقه اینستاگرام یعنی الکساندر پالوزی، این پلتفرم در حال آنالیز امکان ایجاد ریلزهای طولانی تر است. در حال حاضر کاربران اینستاگرام می توانند ریلز های را ایجاد نمایند که تا 60 ثانیه طول می کشد. اما در آینده نزدیک کاربران ممکن است قادر به ساخت ویدیو های 90 ثانیه ای باشند. اسکرین شاتی که این افشاگر در توییتر منتشر نموده حاکی از آن است که در این بخش یک گزینه وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد مدت ویدیوها را در حالت 90 ثانیه ای تنظیم نمایند.

بعلاوه این شبکه اجتماعی پرطرفدار خبر داده که در حال آزمایش امکان نمایش استوری های به صورت عمودی با گروه کوچکی از کاربران است. مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوارا در شرحات این قابلیت آورده که بعضی کاربران مستقر در ترکیه به روزرسانی تازهی از اینستاگرام دریافت نموده اند که قابلیت نمایش استوری ها به شکل عمودی برای آن ها اضافه شده است. این مشاور رسانه های اجتماعی در ادامه شرح داده که در این حالت از نمایش استوری ها، کاربران می توانند با ضربه زدن به سمت چپ و راست استوری های یک کاربر را مشاهده نمایند. اما برای تماشا استوری های کاربران بعدی باید صفحه را از پایین به بالا بکشند.

باید دید در روزهای آینده چه قابلیت های تازهی در پلتفرم محبوب اینستاگرام در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "اینستاگرام قابلیت حذف دسته جمعی پست ها، لایک ها و کامنت ها را ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام قابلیت حذف دسته جمعی پست ها، لایک ها و کامنت ها را ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید