ببینید؛ بسته الحاقی نو The Sims 4 اسب ها را به بازی اضافه می نماید

به گزارش وبلاگ پاییز، بازی سیمز 4 (Sims 4) را می توان یکی از پرطرفدارترین بازی های شبیه ساز دانست. به طور کلی این مجموعه هواداران بسیار زیادی دارد و شماره 4 نیز توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. یکی از دلایل این موفقیت پشتیبانی بسیار خوب شرکت سازنده بود. در این مدت که سیمز 4 عرضه شده ما شاهد افزوده شدن محتوای بسیار زیادی به آن بودیم.

ببینید؛ بسته الحاقی نو The Sims 4 اسب ها را به بازی اضافه می نماید

حال بسته الحاقی نو این بازی استبل اسب (Horse Ranch) نام دارد. در این بسته الحاقی تمرکز بازی روی منطقه Chestnut Ridge در بازی بوده که حال و هوایی شبیه به فیلم های وسترن قدیمی دارد. در اینجا بازیکنان می توانند یک زندگی بسیار خاص را تجربه نمایند. از طرفی این بخش از بازی یک فضای بسیار خوب برای طراحی مادهای مختلف است. شما در این بخش از سیمز 4 می توانید یک زندگی کامل روستایی در دنیای غرب را تجربه نموده که به نوبه خود تجربه جالبی است.

آزادی عمل شما در این حالت بسیار زیاد است. به این شکل که شما می توانید در آن اسب پرورش دهید یا اینکه به کشاورزی پرداخته و محصولات خود را بفروشید. همینطور اینکه تمرکز اصلی این بسته الحاقی روی اسب ها است. به این شکل که شما می توانید اسب های مختلفی را پرورش داده و در کنار آن حیوانات دیگر را نیز مدیریت کنید. به طور کلی تمرکز این بسته الحاقی روی فعالیت های مختلف روستایی بوده و اصلاً هم محدودیتی در آن وجود ندارد.

قسمت Chestnut Ridge یک بخش بزرگ از بازی است. به این شکل که کاربران اگر از کار در مزرعه خود خسته شدند می توانند وارد شهر شده و به معاشرت با افراد دیگر بپردازند. در این قسمت ما شاهد رستوران و فروشگاه های مختلف هستیم که کاربران با وارد شدن در آن با کرکترهای مختلف روبرو خواهند شد.

شرکت سازنده کوشش زیادی نموده تا تجربه اسب سواری هم در این بازی خوب باشد. به همین علت کاربران می توانند به جای استفاده از وسایل نقلیه، از اسب برای جابجایی استفاده نمایند. طراحی اسب نیز در این بازی بسیار خوب بوده و بازیکنان می توانند به راحتی آن را کنترل نمایند. همینطور اینکه در این بسته الحاقی منطقه ها بیشتری هم به بازی اضافه شده که از این موارد می توان به New Appaloosa, Riders Glen, Galloping Gulch و Dreadhorse Caverns اشاره نمود.

در بسته استبل اسب، الکترونیک آرتز (Electronic Arts) تمام کوشش خود را نموده تا از فرهنگ غرب نیز در آن استفاده کند. به همین علت از طرز صحبت کردن تا غذا و طراحی خانه ها همگی حالت قدیمی و فیلم های وسترن را دارد. گستردگی این بسته الحاقی باعث شده تا قیمت کمی نداشته باشد. بسته الحاقی استبل اسب 40 دلار قیمت داشته و در تاریخ 29 تیر (20 جولای) برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بسته الحاقی نو The Sims 4 اسب ها را به بازی اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بسته الحاقی نو The Sims 4 اسب ها را به بازی اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید