برگزاری برنامه های ورزشی در یزد به مناسبت هفته دیابت

به گزارش وبلاگ پاییز، مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد از برگزاری برنامه های مختلف ورزشی در یزد به مناسبت هفته دیابت در روز های 26 و 27 آبان اطلاع داد.

برگزاری برنامه های ورزشی در یزد به مناسبت هفته دیابت

روح الله عرب مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد با اشاره به نقش ورزش و تحرک در پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت گفت: به مناسبت هفته ملی دیابت، همایش دوچرخه سواری اسمان ابی، رکاب سبز در روز پنجشنبه در یزد برگزار می گردد.

او ادامه داد: بعلاوه برگزاری همایش ورزش صبحگاهی ساعت هفت صبح پنجشنبه در باغ دولت آباد یزد از دیگر برنامه های ورزشی در این هفته است.

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد گفت: بعلاوه جشنواره ورزش های خیابانی با شعار با ورزش دیابت را شکست می دهیم در روز آدینه 27 ابان ماه ساعت 9 صبح در بوستان غدیر برگزار خواهد شد.

عرب به رتبه اول استان یزد در کم تحرکی در کشور اشاره نمود و بر لزوم تغییر سبک زندگی در استان به ویژه تحرک بدنی بیشتر برای پیشگیری از بروز بیماری هایی همانند دیابت تاکید نمود.

او توضیح داد: باید زندگی سالم را به عنوان یک عادت در بین افراد نهادینه گردد و اگر حرکت جمعی برای پیشگیری از بیماری دیابت در استان وجود نداشته باشد، روند این بیماری در استان کنترل نخواهد شد.

هفته ملی دیابت 21 تا 27 آبان 1401 با شعار با اموزش دیابت، از اینده خود محافظت کنیم، برگزار می گردد.

وبلاگ پاییز یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری برنامه های ورزشی در یزد به مناسبت هفته دیابت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری برنامه های ورزشی در یزد به مناسبت هفته دیابت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید