بهترین هتل های تهران از نظر کاربران خبرنگاران تریپ

به گزارش وبلاگ پاییز، انتخاب هتل با امکانات کافی و متناسب با بودجه سفر کار دشواری است. اما این انتخاب می تواند با دانستن نظر مسافران قبلی بسیار آسانتر شود. افراد مختلف توقعات و خواسته های متفاوتی از هتل و محل اقامت خود دارند بنابراین از جهات متفاوتی یک هتل رو مورد بررسی قرار داده و به آن امتیاز می دهند. بنابراین امتیازی که کاربران بر اساس تجربه اقامت خود به هتل ها می دهند می تواند راهنمای بسیار خوبی برای سایر کاربران باشد.

بهترین هتل های تهران از نظر کاربران خبرنگاران تریپ

بهترین هتل های 5 ستاره تهران

هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل تاج محل همانطور که از نامش پیداست حال و هوایی هندی دارد. داشتن رستوران هندی با کیفیت غذای خیلی خوب باعث شده تا رستوران این هتل انتخاب ثابت طرفداران غذای هندی باشد. این هتل در نزدیکی میدان ونک و در خیابان ملاصدرا قرار گرفته است. واحدهای این هتل آپارتمان همگی به صورت یک آپارتمان با امکانات کامل است از اتاق خواب گرفته تا آشپرخانه.

ایت هتل توانسته تا امتیاز 4.2 از 5 را از کاربران وبلاگ پاییز تریپ بگیرد. امکانات هتل ،خوشرویی کارکنان و شرایط نظافت دارای بیشترین امتیاز از نظر کاربران هستند .

مشاهده و رزرو هتل آپارتمان تاج محل تهران

پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا در خیابان سهروردی شاقتصادی پایین تر از خیابان بهشتی واقع شده است. هتل پرشین پلازا دارای 96 اتاق و سوییت لوکس در 16 طبقه است. این هتل دارای موقعیت دسترسی بسیار مناسبی است. فاصله 10 دقیقه ای تا مترو بهشتی از موارد قابل توجه این هتل است.

این هتل 5 ستاره توانسته 4.1 امتیاز را از کاربران وبلاگ پاییز تریپ دریافت کند. مهمترین ویژگی هایی که از دید کاربران بیشترین امتیاز را داشته اند شرایط نظافت هتل و خوشرویی کارکنان است.

مشاهده و رزرو هتل پرشین پلازا تهران

بهترین هتل های 4 ستاره تهران

هتل آساره تهران

این هتل 4 ستاره تازه ساز در خیابان آزادی روبه روی دانشکده دامپزشکی قرار گرفته است. دسترسی مناسب به سازمان ها و بیمارستان های مهم و فرودگاه مهرآباد و امام خمینی از ویژگی های مثبت این هتل است.

هتل آساره تهران

هتل آساره امتیاز 4.3 از 5 را دارد و یکی از هتل های نوساز تهران با امکانات ورزشی و مدرن است.

مشاهدده و رزرو هتل آساره تهران

هتل آرامیس تهران

این هتل 4 ستاره بالاتر از میدان ولیعصر و در قلب پایتخت قرار گرفته است. این هتل 45سال پیش تاسیس و در سال 94 نوسازی و بازسازی شد. از مهمترین ویژگی های این هتل موقعیت مکانی است. قرار دریافت در خیابان ولیعصر باعث شده تا با اقامت در این هتل به تمامی امکانات تفریحی نزدیک باشید.

هتل آرامیس امتیاز 3.9 از 5 را از کاربران وبلاگ پاییز تریپ گرفته و دسترسی به نقاط مهم و نظافت از ویژگی های مهم هتل است.

مشاهده و رزرو هتل آرامیس تهران

بهترین هتل های 3 ستاره تهران

هتل کارون تهران

هتل کارون با امتیاز 4.3 از 5 در خیابان فاطمی قرار گرفته است و از نظر دسنرسی به مناطق مهم شهر در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته است. این هتل 24 اتاق دارد که به سه دسته اکونومیک (اقتصادی)، سنتی و VIP تقسیم می شوند. شما با رزرو هتل کارون از امکاناتی مثل بوفه صبحانه رایگان، جابه جایی فرودگاهی و اینترنت رایگان نیز برخوردار خواهید بود.

مشاهده و رزرو هتل کارون تهران

هتل بلوط تهران

این هتل نوساز 3 ستاره در محله خوش آب و هوای ولنجک تهران قرار گرفته است. فصای سبز و درختکاری شده هتل بهترین جا برای قدم زدن صبحگاهی و یا عصرگاهی شماست. همچنین این هتل دارای استخر روباز است که استفاده از آن بسیار لذت بخش خواهد بود. هتل بلوط از نظر دسترسی به اتوبان و دیدنی های تهران نیز موقعیت بسیار خوبی دارد. این هتل در فاصله بسیار کمی از اتوبان چمران و در فاصله 5 دقیقه ای از نمایشگاه بین المللی تهران قراردارد. همچنین شما می توایند از هتل به راحتی در کمتر از 20 دقیقه به میدان تجریش و کاخ سعد آباد بروید.

این هتل از کاربران وبلاگ پاییز تریپ امتیاز 4.2 از 5 را گرفته است. امکانات هتل، دسترسی به نقاط به مهم و خوشرویی کارکنان از نقاط قوت این هتل هستند.

مشاهده و رزرو هتل بلوط تهران

هتل ساینا تهران

دکوراسیون بسیار شیک و اتاق های دلباز هتل ساینا، در کنار موقعیت مکانی خوب و دسترسی به نقاط مهم شهر، این هتل را به انتخابی مناسب برای همه افراد تبدیل کرده است. هتل ساینا در خیابان یوسف آباد قرار گرفته است. اگر از بایت قرار دریافت در مرکز شهر نگران شلوغی و سر و صدا هستید بهتر است بدانید که هتل در یک کوچه فرعی و به دور از سر وصداست.

هتل ساینا تهران

هتل ساینا نیز امتیاز 4.2 از 5 را گرفته و از بهترین هتل های 3 ستاره تهران است.

مشاهده و رزرو هتل ساینا تهران

بهترین هتل های 2 ستاره تهران

هتل آزادی تهران

هتل آزادی 2 ستاره در خیابان سمیه و مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل تنها 4 دقیقه با ایستگاه مترو حقانی فاصله دارد. از مهمترین ویژگی های این هتل موقعیت مکانی و امکان دسترسی آسان به میدان فردوسی و خیابان های فرصت و مفتح است.

هتل آزادی تهران

کاریران وبلاگ پاییز تریپ امتیاز 4.2 از 5 را به این هتل داده اند و شرایط نظافت هتل را مهمترین نقطه قوت هتل آزادی می دانند.

مشاهده و رزرو هتل آزادی (وبلاگ پاییز روم) تهران

هتل سعدی تهران

ایت هتل 2 ستاره ا=نیز امتیاز 4.2 را از کاربران وبلاگ پاییز تریپ گرفته است. این هتل در خیابات لاله زار نو قرار و تا مترو سعدی و ایستگاه اتوبوس های شهری تنها چند قدم فاصله دارد. با استفاده از وسیله نقلیه عمومی نیز تا پردیس سینمایی چارسو و سردر باغ ملی 7 دقیقه، کاخ گلستان 10 دقیقه، عمارت مسعودیه و موزه مقدم 13 دقیقه و تا تالار وزارت کشور و پل طبیعت تنها حدود 21 دقیقه فاصله دارید.

مشاهده و رزرو هتل سعدی (وبلاگ پاییز روم) تهران

بهترین هتل های 1 ستاره تهران

هتل گلستان تهران

این هتل 3 طبقه در بافت قدیمی تهران قرار گرفته است و با بیش از 4 دهه فعالیت یکی از هتل های باقدمت تهران است. بسیاری از جاذبه های گردشگری تهران در نزدیکی هتل گلستان قرار دارند از جمله بازار قدیمی، موزه ایران باستان، موزه جواهرات سلطنتی اسلامی، موزه آبگینه، کاخ موزه گلستان، موزه صلح، موزه پست تلگراف و تلفن، موزه سیزده آبان و غیره.

همچنین دسترسی بسیار خوب هتل به مراکز درمانی و بورس مبلمان و بازار قدیمی باعث شده تا امتیاز 4.3 از 5 را از کاربران بگیرد.

مشاهده و رزرو هتل گلستان تهران

هتل آپارتمان رازی تهران

هتل آپارتمان رازی در ضلع شرقی پارک دانشجو و تئاتر شهر، در قلب فرهنگی تهران قرار گرفته است. این هتل 1 ستاره مناسب افرادی است که علاقه مندند به کافه ها و کتابفروشی های شهر دسترسی داشته باشند. همچنین هتل به دلیل نزدیکی به ایستگاه متروی ولیعصر و خطوط ویژه اتوبوس از دسترسی خوبی به سایر نقاط تهران برخوردار است.

هتل آپارتمان رازی تهران

هتل آپارتمان راضی با دسترسی خوب توانسته امتیاز 3.9 را از کاربران دریافت کند.

مشاهده و رزرو هتل آپارتمان رازی (وبلاگ پاییز روم) تهران

منبع: اسنپ تریپ

به "بهترین هتل های تهران از نظر کاربران خبرنگاران تریپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های تهران از نظر کاربران خبرنگاران تریپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید