خبرنگاران اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی کامباین و سرعت ساحلی در زنجان به انتها رسید

به گزارش وبلاگ پاییز، زنجان - خبرنگاران - اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی در ماده کامباین مردان و زنان و سرعت ساحلی مردان که از صبح چهارشنبه /30 مهرماه/ در زنجان شروع شده بود عصر پنجشنبه با معرفی نفرات برتر به انتها رسید.

خبرنگاران اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی کامباین و سرعت ساحلی در زنجان به انتها رسید

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان، گفت: در اردوی انتخابی سنگنوردی ماده کامباین (سرعت، بلدرینگ و سرطناب) که در سالن اختصاصی سنگنوردی مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار گردید 20 ورزشکار مرد از استان های زنجان، مرکزی، تهران، کرمان، اصفهان، خوزستان، همدان، قزوین، کرمانشاه و گلستان و هشت ورزشکار زن از استان های زنجان، هرمزگان، کرمان، همدان، اصفهان و تهران به رقابت پرداختند.

حمید رکابی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پاییز، اضافه کرد: در بخش بانوان ماده کامباین، محیا دارابیان و الناز رکابی از زنجان به ترتیب اول و دوم شدند و راحیل رمضانی از همدان نیز در مکان سوم جای گرفت و در بخش مردان نیز رضا کلاه سنگیان از گلستان، محمد علی آقاداودی از اصفهان و امیر نوری از مرکزی به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: مسابقات سرعت ساحلی مردان نیز با حضور 21 سنگنورد از استان های زنجان، تهران، فارس، قزوین، خوزستان، اصفهان و خراسان رضوی، در سالن 6 هزاری نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار گردید که رضا علیپور، میلاد علیپور و محمدرضا احتشام نیا از سنگنوردان استان قزوین، به ترتیب عناوین نخست تا سوم را کسب کردند.

به گزارش وبلاگ پاییز، از زنجان، داوود رکابی، صادق یوسفی، محمد سلطانی و محمدامین محمدلو، الناز رکابی و محیا دارابیان در ماده کامباین و هادی خدایاری، علی براتی، علی نجفی، محمدرضا سهرابی، امیرحسین جعفری، محمد باقری، علیرضا سراجیان و شاهرخ نجفی در سرعت ساحلی مردان به رقابت با حریفان خود پرداختند.

اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی کامباین نیز طی چند مرحله و با هدف انتخاب نفرات برتر به منظور اعزام به رقابت های انتخابی آسیا که حکم سهمیه کسب المپیک 2020 توکیو ژاپن را دارد انجام می گردد و اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی سرعت ساحلی مردان نیز با هدف انتخابات ورزشکاران برتر و توانمندتر به منظور اعزام به رقابت های چین که آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، صورت می گیرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی کامباین و سرعت ساحلی در زنجان به انتها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی کامباین و سرعت ساحلی در زنجان به انتها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید