خبر بد جهانگیری به مردم!

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرنگاران: معاون اول رئیس جمهور حداکثر تا اوایل مردادماه بحران خاموشی برق خواهیم داشت، گفت: اطمینان می دهیم که برق جا های ضروری و مهم قطع نشده و نخواهد شد.

خبر بد جهانگیری به مردم!

به گزارش وبلاگ پاییز به نقل از ایرنا ؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز (سه شنبه) 15 تیر در حاشیه بازدید از بازدید از مرکز ملی راهبردی شبکه برق کشور (دیسپاچینگ) گفت: ما حداکثر تا اوایل مردادماه بحران خاموشی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: وزیر نیرو طبق اصل 127 و 138 قانون اساسی در نشست فردای هیأت دولت اختیاراتی را برعهده خواهد گرفت و قرار است او در نقش فرماندهی این حادثه بحران خاموشی برق مدیریت لازم را داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور توضیح داد: محدودیت هایی قرار است برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته گردد چرا که ما دچار کمبود برق هستیم و این محدودیت ها در 2 تا 3 هفته آینده برای آنها اعمال خواهد شد این در حالی است که این واحدی صنعتی و تولیدی تعطیلات تابستانی داشته و از این ایام برای بازسازی و تعمیرات استفاده می نمایند لذا از آنها خواسته ایم که این کار را در ایام پیش رو انجام بدهند و برای آن شرایط و حمایت هایی در نظر گرفته ایم تا از برق کمتری استفاده نمایند.

جهانگیری گفت: وزارت نیرو اجازه دارد به واحدهای صنعتی اعلام کند که آنها می توانند از 10 درصد برق شان استفاده نمایند و این اقدامات وزارت نیرو برای حفاظت از شبکه برق و توزیع برق کشور است.

وی گفت: وزارت صمت با وزارت نیرو توافقاتی را درباره تعطیلی و یا استفاده از فرصت تعطیلات تابستانی و بازسازی و تعمیر واحدهای تولیدی و صنعتی داشته است و در این جهت همراهی های لازم را برای مواجهه با خاموشی های برق در نظر خواهند گرفت.

جهانگیری ادامه داد: مراکز مجاز استخراج رمز ارز باید فعالیت خود را متوقف نمایند وگرنه مجوزشان لغو می گردد. تصمیم گرفته شد که خاموشی های برق در بخش صنعت اعمال گردد

منبع: اقتصادنیوز

به "خبر بد جهانگیری به مردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد جهانگیری به مردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید