داور ایرانی جشنواره فیلم Eastern Breeze را قضاوت می نماید

به گزارش وبلاگ پاییز، مجید موثقی کارگردان، استاد دانشگاه و داور چندین جشنواره بین المللی و همچنین احمد مجتبی جمال رییس جشنواره داکا که او نیز داوری بسیاری از جشنواره های بین المللی را در کارنامه خود دارد، به تیم داوران فستیوال نسیم شرقی پیوستند. این در حالی است که رایزنی ها با مارتا برن کارگردان و تهیه کننده کانادایی و آرسینه خان جانیان بازیگر فیلم های رومن پولانسکی، برای حضور در تیم داوری شروع شده است.

داور ایرانی جشنواره فیلم Eastern Breeze را قضاوت می نماید

با توجه به موضوع فستیوال، آثار در دو بخش فیلم کوتاه (حداکثر 12 دقیقه) و فیلم نیمه بلند (حداکثر 45 دقیقه) پذیرفته می شوند که شامل داستانی، مستند و انیمیشن است. موضوع فیلم باید مرتبط با شرق باشد. همچنین آثاری که کارگردان، نویسنده، تهیه نماینده و یا لوکیشن آنها شرقی باشد، امکان حضور در جشنواره را دارند.

آثاری که در تورنتو به نمایش درآمده اند، امکان حضور در این فستیوال را نخواهند داشت. آثار ارسالی باید زیرنویس انگلیسی داشته و یا به زبان انگلیسی باشند.

ثبت نام در فستیوال برای شرکت نمایندگان رایگان است و علاقمندان باید آثار خود را تا روز 15دسامبر برابر با 24 آذرماه 1393 به دفتر فستیوال ارائه نمایند. اسامی پذیرفته شدگان 15 ژانویه برابر با 25 دی اعلام خواهد شد.

هیات داوران به برندگان هر بخش هزار دلار و به بهترین فیلم اولی، دو هزار دلار جایزه نقدی اعطا می نمایند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط آثار، جزییات فراخوان و فرم شرکت در جشنواره، می توانند به وبسایت https://easternbreeze.ca مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "داور ایرانی جشنواره فیلم Eastern Breeze را قضاوت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور ایرانی جشنواره فیلم Eastern Breeze را قضاوت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید