در قالب طرح تئاتر کوچک صورت می گیرد؛ اجرای نمایش محیطی ماهی رنگین کمان در مرکز فراوری تئاتر

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرگزاری خبرنگاران- نمایش محیطی ماهی رنگین کمان به نویسندگی امیرمحمد انصافی و کارگردانی زهرا مریدی ویژه مخاطبان خردسال و کودک در سالن انتظار مرکز فراوری تئاتر کانون پرورش فکری اجرا می گردد.

در قالب طرح تئاتر کوچک صورت می گیرد؛ اجرای نمایش محیطی ماهی رنگین کمان در مرکز فراوری تئاتر

به گزارش وبلاگ پاییز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نمایش که بر اساس داستانی به همین نام نوشته مارکوس فیستر به نگارش در آمده، همه روزه به جز شنبه ها در ساعت 15:30 در محوطه سالن انتظار در قالب طرح تئاتر کوچک اجرا می گردد و تماشای آن برای عموم رایگان است.

نمایش ماهی رنگین کمان به تهیه کنندگی مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون، درباره ماهی رنگین کمان خودخواه و مغروری است که همواره با کلام و رفتار ناپسندش، دیگر ماهیان دریا را از خود می رنجاند، تا اینکه تنهای تنها می گردد و این تنهایی طولانی او را غصه دار می نماید و اینجاست که هشت پای دانا راه تازه ای در زندگی به او نشان می دهد و...

بر اساس این خبر، هنرمندان بازی دهنده عروسک در این نمایش زهره قاسمی و هوتن آزادی هستند و از دیگر عوامل آن می توان به زهره قاسمی به عنوان طراح صحنه و دکور، زهرا مریدی به عنوان طراح و سازنده عروسک و امیرمحمد انصافی به عنوان طراح پوستر و بروشور و آهنگساز اشاره نمود.

بعلاوه هوتن آزادی به عنوان دستیار کارگردان، آرزو صدری، جهان قاسمی و سامان حیدریان به عنوان دستیاران ساخت عروسک، امیرحسین انصافی در بخش آواز و مریم صفایی، آرزو صدری و امیرمحمد انصافی در بخش صدای عروسک ها با این نمایش همکاری داشتند.

مرکز فراوری تئاتر کانون پرورش فکری از سال 1395 با ارائه طرح تئاتر کوچک و فراوری و ارسال بسته های نمایشی به سایر استان ها به منظور بهره وری بچه ها و نوجوانان منطقه ها دوردست از هنر نمایش کوشش کرد تا نمایش های عروسکی با دکور قابل حمل و مناسب سفرهای کوتاه و بلند و قابل اجرا در هر فضا و مکانی را به عنوان ابزار آموزشی و سرگرم کننده به دست مخاطبان دورترین نقاط کشور برساند.

ناظر کیفی این طرح آتسا شاملو کارشناس نمایش مرکز فراوری تئاتر کانون است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "در قالب طرح تئاتر کوچک صورت می گیرد؛ اجرای نمایش محیطی ماهی رنگین کمان در مرکز فراوری تئاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در قالب طرح تئاتر کوچک صورت می گیرد؛ اجرای نمایش محیطی ماهی رنگین کمان در مرکز فراوری تئاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید