دشت سوسن در ایذه، بهشت دیدنی خوزستان

به گزارش وبلاگ پاییز، دشت سوسن در واقع چمنزار وسیعی است که چندین روستا را در بر می گیرد.

دشت سوسن در ایذه، بهشت دیدنی خوزستان

دشت سوسن در ایذه مزرعه ای پر از زیبایی های طبیعی و تاریخی است که در 35 کیلومتری شهر ایذه خوزستان واقع شده است. طبیعتی متمایز و منحصربه فرد دارد که احساسات هر توریست طبیعت دوستی را به خصوص در نوروز بر می انگیزد. دشت سوسن چمنزاری سرسبز پر از گل های قرمز است که رودخانه کارون آن را به دو نیم تقسیم نموده است. با مجله توریستی دلتا همراه باشید.

در دشت سوسن چه تفریحاتی وجود دارد؟

با سفر به دشت سوسن در ایذه تفریحات متنوعی در انتظار شما خواهند بود. بعضی از این تفریحات و امکانات عبارت اند از:

پیاده روی در طبیعت

بدون شک طبیعت زیبا و سرسبز دشت سوسن در ایذه به خصوص در فصل بهار جاذبه اصلی این دشت زیبا برای توریستانی است که به این خطه از کشورمان سفر می نمایند. گل های زیبای شقایق در یک دشت سرسبز در کنار رود کارون یک محیط فوق العاده را برای پیاده روی در طبیعت و لذت بردن از این همه زیبایی و طراوت را برای توریستان فراهم می نماید.

قایق سواری

در دشت سوسن می توانید با قایق سواری در رود کارون لذت سفرتان را دو چندان کنید. در واقع قایق سواری در رود کارون یکی از راه های دسترسی و حمل و نقل بین روستاهای واقع در منطقه است.

ماهیگیری

همان طور که اشاره شد با سفر به دشت سوسن در ایذه، به رود زیبای و پربرکت کارون دسترسی خواهید داشت. بنابراین ماهیگیری یکی از تفریحات رایج برای توریستانی است که از این منطقه تماشا می نمایند.

گردش در روستاها

دشت زیبای سوسن محل قرارگیری روستاهای قدیمی و ساکنان زلال و مهمان نواز آن ها است. با سفر به این روستاها با آداب و رسوم مردم محلی ساکت دشت سوسن در ایذه آشنا خواهید شد. برای تماشا جاذبه های بیشتر از توریستی کوچه چتری تهران، یک جاذبه تماشای خاص را بخوانید.

تماشای های باستانی دشت سوسن در ایذه

با سفر به دشت سوسن در ایذه نه تنها از طبیعت مسحورنماینده آن بهره مند خواهید شد، بلکه فرصتی هم برای بازدید از جاذبه های تاریخی بی نظیر این منطقه به دست خواهید آورد.

آثار تاریخی گوناگون در این منطقه از جمله تپه های باستانی و سنگ مزارها به شکل شیر سنگی که نمادی از شجاعت شخص متوفی بوده، دشت سوسن را تبدیل به یک مقصد فوق العاده برای توریستی تاریخی نموده است.

اقامت در دشت سوسن

برای اقامت شبانه در دشت سوسن دو گزینه پیش روی شما خواهد بود. گزینه اول کمپینگ و چادر زدن در دشت و دور از زمین های کشاورزی منطقه است. اگر قصد کمپینگ در دشت را دارید، دقت داشته باشید که در نزدیکی محل اقامت مغازه ای وجود نخواهد داشت و ضروری است مایحتاج خود را از پیش تهیه کنید. گزینه دوم سپری کردن شب در اقامتگاه های بوم گردی منطقه است.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از توریستی 5 کشوری که خورشید در آن ها غروب نمی نماید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "دشت سوسن در ایذه، بهشت دیدنی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشت سوسن در ایذه، بهشت دیدنی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید