رونمایی هیوندا از یک ربات چهار چرخ همه کاره

به گزارش وبلاگ پاییز، یک ربات چهار چرخ تازه که به وسیله شرکت هینودای برای حمل هر چیزی از بسته و نوشیدنی گرفته تا نوزادان و مانیتورهای سلامتی طراحی شده، به زودی رونمایی می گردد.

رونمایی هیوندا از یک ربات چهار چرخ همه کاره

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ پاییز به نقل از دیلی میل، شرکت هیوندای از یک ربات چهار چرخ رونمایی نموده که برای حمل تقریباً هر چیزی طراحی شده است؛ در یک ویدئوی تبلیغاتی برای این دستگاه، می توان مشاهده کرد که ربات تازه، در حال حمل یک نوزاد، و عبور از تپه است در حالی که لیوان های پر را حمل می نماید.

ربات تازه توسعه داده شده این شرکت به عنوان یک دستگاه حرکتی مفید برای افراد مسن یا ناتوان مطرح شده و این محصول قرار است در نمایشگاه Consumer Electronics (CES) 2022 در ژانویه رونمایی گردد. چهار چرخ این وسیله قابلیت قدرت و فرمان پذیری مستقلی داشته و زیر پوستش نیز سیستم تعلیق قابل تنظیمی قرار گرفته که می تواند ارتفاع خود را بسته به سطح موردنظر افزایش یا کاهش دهد.

به گفته شرکت هیوندای، ربات Mobile Eccentric Droid (MobED) دارای بدنه ای کم ارتفاع و صاف است که برای انجام وظایف پایداری و مانورپذیری بالا عالی است. این ربات 110 پوند وزن (49 کیلو) دارد.هدف از این توسعه این محصول ارائه یک پلتفرم متحرک کوچک است که می تواند در شرایط مختلف و روی هر سطحی حرکت کند. این خودرو با بدنه ای مسطح و مستطیلی طراحی شده که امکان استفاده های متعدد را فراهم می نماید.

هیچ جزئیاتی از قیمت این دستگاه منتشر نشده و هیوندای هنوز اعلام ننموده است که چه زمانی به صورت تجاری عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "رونمایی هیوندا از یک ربات چهار چرخ همه کاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی هیوندا از یک ربات چهار چرخ همه کاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید