نیسان پاترول Pro، 4X آفرود 2025 رقیب نو لندکروزر 300 GR اسپرت معرفی گردید

به گزارش وبلاگ پاییز، نیسان پاترول Pro-4X آفرود 2025 به عنوان نسخه نو Y63 با تمرکز بر آفرود و امکاناتی مانند لاستیک های تمام زمینی، سیستم تعلیق بادی و طراحی مقاوم تر رونمایی شد و رقیبی برای لندکروزر 300 GR اسپرت محسوب می گردد.

نیسان پاترول Pro، 4X آفرود 2025 رقیب نو لندکروزر 300 GR اسپرت معرفی گردید

وبلاگ پاییز - الهام زهره وند: نسخه ای از نیسان پاترول Y63 با تمرکز بر آفرود در ایالات متحده، با لاستیک های تمام زمینی یا All-Terrain (AT) و بهبودهای داخلی رونمایی شد.

نیسان پاترول Pro-4X آفرود 2025 در ایالات متحده، جایی که با نام آرمادا فروخته می گردد، به طور رسمی معرفی گردید. این نسخه تازه با طراحی بیرونی مقاوم تر و امکانات ویژه آفرود در امارات متحده عربی با نام پاترول و در ایالات متحده، با نام آرمادا به طور همزمان رونمایی شد.

این مدل که در ابتدا تنها در ایالات متحده عرضه می گردد و هنوز خبری از عرضه آن در بازارهای دیگر مانند خاورمیانه، یا استرالیا نیست، دارای ویژگی هایی نظیر لاستیک های تمام زمینی، زاویه ورود بهتر و صفحات محافظ زیر بدنه برای حفاظت در شرایط آفرود است.

از دیگر ویژگی های شاخص این مدل می توان به نشان های قرمز نیسان، چرخ های آلیاژی 20 اینچی مشکی و طراحی داخلی با تزئینات قرمز اشاره نمود که از مدل های استاندارد متمایز می گردد.

سیستم تعلیق بادی نیسان پاترول Pro-4X آفرود 2025

یک سیستم تعلیق بادی نیز به طور استاندارد در مدل Pro-4X نصب خواهد شد که در سایر نسخه های پاترول نیز در دسترس قرار می گیرد. این سیستم ارتفاع خودرو را در زمان بالا رفتن از سنگ ها تا 70 میلی متر افزایش می دهد و برای راحت تر شدن ورود و خروج و بهبود مصرف سوخت در بزرگراه ها، خودرو را تا 140 میلی متر پایین می آورد.

این مدل می تواند رقیب قدرتمندی برای تویوتا لندکروزر سری 300 GR اسپرت باشد، که همچون نیسان Pro-4X با تمرکز بر توانایی های آفرود طراحی شده است. این مدل تنها نسخه ای در مجموعه لندکروزر است که از سیستم تعلیق دینامیک الکترونیکی و قفل دیفرانسیل جلو و عقب بهره می برد.

نسخه های آمریکایی نیسان پاترول Y63 همچنان با همان موتور V6 دو توربوی 3.5 لیتری و توان 335 کیلووات و 700 نیوتن متر عرضه می شوند، در حالی که مدل های خاورمیانه ای کمی ضعیف تر با توان 317 کیلووات و 700 نیوتن متر هستند.

در این نسل ششم پاترول، که اولین مدل تازه در 14 سال گذشته است، طراحی لوکس تری دارد، اما همچنان با شکل جعبه ای و استحکام شناخته شده خود همراه است.

امکانات این نسخه از نیسان

داخل کابین، نیسان یک نمایشگر 28.6 اینچی گسترده ارائه نموده است - که شامل یک صفحه لمسی اطلاعاتی-سرگرمی 14.3 اینچی و یک خوشه ابزار دیجیتال 14.3 اینچی است - و با سیستم Google Built-In امکان دسترسی به سرویس های Maps، Assistant و Play Store را فراهم می نماید.

نیسان پاترول Y63 قرار است تا اواخر سال 2026 در استرالیا عرضه گردد. پیش از عرضه آن در نمایشگاه های محلی، احتمالا به روزرسانی های بیشتری برای این مدل اعمال خواهد شد. از جمله احتمال معرفی مدل Pro-4X یا نسخه های دیگر نظیر پاترول نیسمو.

امیلی فادیوف، رئیس بخش ارتباطات نیسان استرالیا، به رسانه ها اظهار داشت که بازار استرالیا اولویت برای نسخه های فرمان راست است.

او اضافه کرد: فراوری نسخه فرمان راست به محض آماده شدن از نسخه فرمان چپ پیروی خواهد نمود و ما آن را در استرالیا عرضه خواهیم کرد.

منبع: بیت ران

به "نیسان پاترول Pro، 4X آفرود 2025 رقیب نو لندکروزر 300 GR اسپرت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان پاترول Pro، 4X آفرود 2025 رقیب نو لندکروزر 300 GR اسپرت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید