سدان فونیکس در راه بازار ایران، عکس

به گزارش وبلاگ پاییز، گجت نیوز نوشت: فونیکس آریزو 6 جی تی به عنوان سدان نو مدیران خودرو به نمایش گذاشته شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Fownix Arrizo 6 GT آشنا خواهیم شد.

سدان فونیکس در راه بازار ایران، عکس

نمایندگی های مدیران خودرو به تازگی خودرو فونیکس آریزو 6 جی تی را برای عموم به معرض نمایش گذاشتند. این سدان تازه مدیران خودرو قرار است در زمستان امسال روانه بازار گردد. در این بخش از اخبار خودرو، در ادامه با مشخصات و امکانات Fownix Arrizo 6 GT آشنا می شویم.

مشخصات فنی فونیکس آریزو 6 جی تی

فونیکس آریزو 6 جی تی از یک موتور 1.6 لیتری T-GDI بهره می برد که می تواند قدرتی برابر با 197 اسب بخار و گشتارو 290 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه به وسیله گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر به چرخ های منتقل می گردد.

مدیران خودرو از این پیشرانه برای فونیکس اف ایکس و فونیکس تیگو 8 پرو نیز استفاده نموده است. طول این سدان به 4710 میلی متر، عرض آن به 1829 میلی متر، ارتفاع آن به 1490 میلی متر و فاصله محوری آن نیز به 2670 میلی متر می رسد.

امکانات ایمنی آریزو 6 جی تی

آریزو 6 جی تی علاوه بر سامانه کنترل الکتریکی پایداری (ESC)، شش کیسه هوای ایمنی، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلوی خودرو، اکنون به امکانات ایمنی بیشتری چون ترمز اضطراری اتوماتیک (AEB)، رادار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نوربالا اتوماتیک (IHC)، سیستم کمکی کروز هوشمند (ICA)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)،، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط (LKA) مجهز شده است.

امکانات رفاهی آریزو 6 GT

سدان تازه مدیران خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون تریم چرمی کابین، سامانه استارت/استاپ، سانروف، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای به همراه ترمز پارک برقی و اتوهولد، دارای دو صفحه نمایش 12.3 اینچی به مجموع 24.6 اینچ، دسته دنده شیفت بای وایر، نورپردازی کابین، دوربین ثبت وقایع، قابلیت روشن کردن خودرو با ریموت، وایرلس شارژر، سیستم دستور صوتی، سنسورهای نور و باران، تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ های جلو، تودوزی داخلی به رنگ قرمز، باز و بسته کردن و تنظیم آینه ها جانبی به صورت برقی و متصل به گرمکن، تنظیم برقی صندلی های ردیف اول همراه با گرمکن و سردکن، دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D بهره می برد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سدان فونیکس در راه بازار ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سدان فونیکس در راه بازار ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید