موبایل، تبلت و گجت ها

موتورولا با رنگ سال طرفدارانش را غافلگیر کرد!، عکس

جدیدترین گوشی موتورولا یک نسخه هلویی خواهد داشت. این گوشی به زودی معرفی می شود.

28 فروردین 1403

کبوترلو مقصد بهشتی گردشگران اردیبهشت!

آبشار کبوتر لانه لرستان یا همان آبشار کموتر لو، یکی از زیباترین آبشارهای لرستان است که در نیمه اول سال به خصوص از اردیبهشت تا شهریور ماه علاقه مندان بی شماری را سمت خود می کشاند.

25 فروردین 1403

توسعه گردشگری استان مرکزی در گرو بهبود زیرساخت ها

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: دو ضرورت مهم توسعه گردشگری استان مرکزی، ایجاد زیرساخت های لازم و بهبود زیرساخت های موجود در کنار تبلیغات در این عرصه است.

22 فروردین 1403

گوشی ارزان ریلمی با چه طرحی به میدان می آید؟، عکس

طراحی گوشی نو ریلمی شباهت هایی به پرچمداران سری گلکسی S22 سامسونگ دارد.

12 فروردین 1403

از این پس لپ تاپ ها باید این دکمه را داشته باشند!

مایکروسافت ظاهراً دکمه کیبورد کوپایلوت را برای لپ تاپ های هوش مصنوعی الزامی می کند.

8 فروردین 1403

آیفون ریفربیش شده چیست و با مدل آکبند چه تفاوتی دارد؟

از آنجایی که آیفون های سری 14 و 15 در بازار ایران رجیستر نشده اند، بسیاری از کاربران به استفاده از سری آیفون 13 و پایین تر روی می آورند. آیفون های ریفربیش شده، بخش مهمی از بازار گوشی های آیفون را تشکیل می دهند که به علت قیمت پایین تر و ارایه کیفیت نزدیک به...

6 فروردین 1403

استخر هوشمند: تکنولوژی در خدمت سرگرمی

استخر هوشمند: تکنولوژی در خدمت سرگرمینصب و راه اندازی سیستم هوشمندسازی استخربخش 1: آماده سازی قبل از نصبقبل از هر چیز، مرحله آماده سازی بسیار مهمی است. در این مرحله باید:

19 اسفند 1402

لامپ خوب چی بخرم؟

اگر قصد خرید یک لامپ باکیفیت و خوب را دارید، باید بدانید که موارد مهمی است که باید به آن ها توجه کنید. انواع مختلفی از لامپ ها مانند لامپ ال ای دی، لامپ کم مصرف، لامپ هوشمند شیائومی و لامپ شمعی 20 وات وجود دارد که بسته به ویژگی های آن ها و بعلاوه کیفیت آن...

5 اسفند 1402

حیات وحش میانکاله؛ لذت عکاسی از فلامینگوهای صورتی

حیات وحش میانکاله، یک شگفتی طبیعی در ایران است که با جاذبه های بی نظیر خود از جمله تالاب دیدنی، تنوع بسیار زیاد پرندگان همانند فلامینگوها از گسترده ترین حیات وحش های ایران به شمار می رود. این منطقه با فراوانی گونه ها و زیستگاه های مختلف، یک فضای مجذوب...

21 بهمن 1402

6 مزیت گلکسی S24 اولترا نسبت به آیفون 15 پرو مکس

حالا که گلکسی S24 اولترا راهی بازار شده است، با خیال راحت می توانیم به مزایا و معایب آن بپردازیم. با وجود اینکه در بازار ایران آیفون 15 پرو مکس رجیستر نمی گردد و باید کاربران بدون رجیستری از آن استفاده نمایند، اما در هر صورت بخشی از افراد به استفاده از آن...

11 بهمن 1402

شیائومی قدرتمندترین گوشی جهان را می سازد

یکی از افشاگران چینی می گوید که نسل آینده گوشی پرچم دار شیائومی، یعنی شیائومی 15، از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره خواهد برد.

10 بهمن 1402

لن ناتیلوس، شاسی بلند متفاوت آمریکایی، عکس

لن ناتیلوس با قابلیت های نو خود اجازه می دهد که افراد بتوانند حداکثر استفاده از این خودرو را داشته باشند. از کنسول بازی گرفته تا میز کنفرانس، همه و همه در این خودرو حضور دارند و رفاه سرنشین را از همه جهت فراهم می نماید.

3 بهمن 1402

چرا گلکسی S24 اولترا 100 دلار گران تر از نسل قبلی است؟

بعد از چند سال ثابت ماندن قیمت مدل های اولترا، سامسونگ شب گذشته بعد از رونمایی گوشی های سری S24 گفت که گوشی گلکسی S24 اولترا، با قیمت پایه 1300 دلار راهی بازار می شود که این یعنی 100 دلار گران تر از نسل قبلی خود محسوب می شود. اما دقیقا چرا سامسونگ تصمیم گرفته...

28 دی 1402

آموزش 13 روش حل مشکل وای فای گوشی شیائومی

دسترسی به وای فای در انواع گوشی های شیائومی معمولا به خوبی انجام می گردد. با این وجود ممکن است در بعضی مواقع با مشکل وای فای گوشی شیائومی دست و پنجه نرم کنید.

26 آذر 1402

نجات جان بیماری که می گفتند چند هفته بیشتر زنده نمی ماند، معجزه چاپ سه بعدی، عکس

ایرنا نوشت: جراحان زندگی یک زن مبتلا به تومور نادر بینی را با کمک چاپ سه بعدی از صورت بیمار، نجات دادند.

16 آذر 1402

ماشین تازه ایران خودرو که از دیروز ستاره فضای مجازی شده ، عکس

کمتر علاقه مند خودرویی پیدا می گردد که از دیروز داستان ری رای برقی ایران خودرو را در فضای مجازی نخوانده باشد اما بیش از داستان اگزوز درباره این خودرو چه می دانیم؟

25 آبان 1402

3 کاربرد Touch ID در مک؛ تجربه لذت بخش تر با محصولات اپل

فعال سازی Touch ID به شما یاری می نماید تا خیلی سریع مک خود را از حالت قفل شده در بیاورید. با این حال، این قابلیت تنها ویژگی تاچ آیدی محسوب نمی گردد. در این مقاله قصد داریم 3 کاربرد Touch ID را در سیستم مک به شما شرح دهیم.

6 آبان 1402

مادری که سرطان کودکش را در دوربین دید، عکس

همشهری آنلاین نوشت: مادر یک کودک که از حدود یک سال پیش از روی نگاه کردن به مانتیور کودک متوجه سیاه بودن چشم چپ فرزندش شده بود با ادامه به تحقیقات خود متوجه شد فرزند کوچکش دچار سرطان شده است.

24 مهر 1402

هتل ایبیس گازیانتپ؛ اقامتگاهی در 3 ستاره در شهر تاریخی ترکیه

هتل ایبیس گازیانتپ در سال 2009 در شهر گازیانتپ ترکیه افتتاح شده است. ایبیس گازیانتپ از هتل های 3 ستاره این شهر تاریخی به شمار می رود. Ibis Gaziantep در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهری دارد. با اقامت در هتل ایبیس از امتیازات متنوعی برخوردار خواهید...

5 مهر 1402

سدان فونیکس در راه بازار ایران، عکس

گجت نیوز نوشت: فونیکس آریزو 6 جی تی به عنوان سدان نو مدیران خودرو به نمایش گذاشته شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Fownix Arrizo 6 GT آشنا خواهیم شد.

3 مهر 1402
تعداد: (130)