6 مزیت گلکسی S24 اولترا نسبت به آیفون 15 پرو مکس

به گزارش وبلاگ پاییز، حالا که گلکسی S24 اولترا راهی بازار شده است، با خیال راحت می توانیم به مزایا و معایب آن بپردازیم. با وجود اینکه در بازار ایران آیفون 15 پرو مکس رجیستر نمی گردد و باید کاربران بدون رجیستری از آن استفاده نمایند، اما در هر صورت بخشی از افراد به استفاده از آن علاقه زیادی نشان می دهند. اگر بین خرید این دو گوشی مردد هستید، در این مطلب به 6 مزیت گلکسی S24 اولترا نسبت به رقیب اصلی آن می پردازیم تا راحت تر تصمیم گیری کنید.

6 مزیت گلکسی S24 اولترا نسبت به آیفون 15 پرو مکس

عمر باتری بیشتر

گلکسی S24 اولترا بار دیگر ثابت نموده که برای بهبود عمر باتری، لزوما نباید از باتری بزرگ تری بهره ببرید. بلکه با استفاده از چیپست بهتر با مصرف انرژی کمتر، چنین مزیتی امکان پذیر می گردد. در خصوص عمر باتری این دو گوشی باید بگوییم که در تست سایت Toms Guide، باتری آیفون 15 پرو مکس به طور معین 14 ساعت و 2 دقیقه دوام آورده ولی باتری S24 اولترا پیروز شده رکورد 16 ساعت و 45 دقیقه را ثبت کند. این یعنی گوشی پرچم دار سامسونگ نسبت به رقیب خود به طور محسوسی عمر باتری بیشتری دارد.

قابلیت های هوش مصنوعی کاربردی

اگر بخواهیم یک علت محکم برای انتخاب گلکسی S24 اولترا نسبت به آیفون 15 پرو مکس پیدا کنیم، بی شک مجموعه گسترده و کاربردی ویژگی های هوش مصنوعی سامسونگ با نام Galaxy AI خواهد بود. البته روی آیفون هم هوش مصنوعی ای وجود دارد که به شما امکان می دهد با سیری صحبت کنید، اما قابلیت های آن حتی به گرد پای امکانات و راحتی های Galaxy AI هم نمی رسد.

برترین بخش در خصوص این ویژگی های هوش مصنوعی سامسونگ این است که به خوبی در وقت شما صرفه جویی می نمایند. قابلیت Circle To Search به شما امکان می دهد به صورت مستقیم و بدون خروج از هر برنامه ای، هر چیزی را جستجو کنید. مترجم زنده گلکسی S24 اولترا را به یک مترجم همزمان برای مکالمات تلفنی تبدیل می نماید، و ویرایش عکس با جادوی هوش مصنوعی در این گوشی وارد مرحله جدیدی شده است. این ها تنها چند نمونه از کارهای جدیدی هستند که می توانید با گلکسی S24 اولترا انجام دهید، اما تعداد دیگری از ویژگی های کاربردی هم وجود دارند که نشان می دهند هوش مصنوعی در گوشی های هوشمند چقدر می تواند عملی و مفید باشد.

پشتیبانی از قلم S Pen

یکی دیگر از دلایلی که گلکسی S24 اولترا را به رقیبی قدرتمند برای آیفون 15 پرو مکس تبدیل می نماید، قلم S Pen است. این قلم به عنوان یک ویژگی کلیدی در S24 اولترا حضور دارد و به کاربران امکان می دهد تا به یادداشت برداری، نقاشی و حتی استفاده از آن به عنوان نشانگر ماوس در مرورگر گوگل کروم بپردازند.

ضمناً می توانید از این قلم برای اسکرول کردن راحت تر در محیط سایت ها هم بهره ببرید و به لطف هوش مصنوعی، اپ Samsung Notes می تواند به راحتی یادداشت ها را خلاصه و ساماندهی کند.

پردازش گرافیکی بهتر

گلکسی S24 اولترا نه تنها قدرت و بازدهی برتر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 را به رخ می کشد، بلکه به نظر می رسد غول بی چون و چاره دنیای بازی های موبایلی هم هست. این گوشی پیروز شده در بنچمارک 3DMarks Wild Life Unlimited امتیاز فوق العاده ای را ثبت کند. آیفون 15 پرو مکس در این تست امتیاز 15339 را کسب نموده ولی S24 اولترا با دریافت امتیاز خیره نماینده 20627 نشان داد که که برای گیمرها یک گوشی فوق العاده محسوب می گردد.

در نتیجه، گلکسی S24 اولترا به راحتی از عهده اجرای بازی های سنگین برمی آید و پشتیبانی از Ray Tracing در بازی هایی مانند Diablo Immortal گواهی بر این ادعاست. سیستم کنترل دمای ارتقا یافته این گوشی با محفظه بخار بزرگ ترش نیز به افزایش عملکرد و خنک ماندن S24 اولترا یاری می نماید.

شبیه سازی محیط دسکتاپ با قابلیت سامسونگ DeX

این ویژگی مختص گلکسی S24 اولترا نیست ولی یکی از مهم ترین معینه های گوشی های مهم سامسونگ محسوب می گردد. با استفاده از این معینه، می توانید به راحتی گوشی را به طور بی سیم یا با سیم به مانیتور، تلویزیون و حتی پروژکتور وصل کنید تا محیط کامپیوتر دسکتاپ در اختیار شما قرار بگیرد و کارهای مختلفی را انجام دهید. به لطف این معینه، عملا می توانید تا حد زیادی این گوشی را جایگزین لپ تاپ کنید.

سرعت شارژ بالاتر

سامسونگ برای این گوشی، بار دیگر سرعت شارژ 45 وات را عملی نموده است. این یعنی در عرض فقط 30 دقیقه، شارژ باتری از 0 به 71 درصد می رسد. این در حالی است که آیفون 15 پرو مکس طی همین زمان 41 درصد شارژ می گردد. بنابراین اگر برای شما سرعت شارژ اهمیت زیادی دارد، پس بدون شک باید سراغ گلکسی S24 اولترا بروید.

7 علت برای خریدن گلکسی S24 اولترا (و 3 علت برای نخریدن)

منبع: Toms Guide

منبع: دیجیکالا مگ

به "6 مزیت گلکسی S24 اولترا نسبت به آیفون 15 پرو مکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مزیت گلکسی S24 اولترا نسبت به آیفون 15 پرو مکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید