گوشی ارزان ریلمی با چه طرحی به میدان می آید؟، عکس

به گزارش وبلاگ پاییز، طراحی گوشی نو ریلمی شباهت هایی به پرچمداران سری گلکسی S22 سامسونگ دارد.

گوشی ارزان ریلمی با چه طرحی به میدان می آید؟، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پاییز و براساس گزارش زومیت، گوشی ریلمی C65 در تاریخ 2 آوریل 2024 (14 فروردین 1402) رونمایی می شود و فروش محصول دو روز بعد در بازار ویتنام آغاز خواهد شد.

معاون برند ریلمی در شبکه اجتماعی ایکس علاوه بر اعلام تاریخ رونمایی تازهترین گوشی ریلمی، گفت که این گوشی ابتدا در بازار ویتنام و در پی آن، در بازارهای اندونزی، بنگلادش، مالزی، فیلیپین و کشورهای دیگر عرضه می شود. البته او جزئیاتی در مورد زمان دقیق ورود گوشی به بازارهای غیر از ویتنام ارائه نکرد.

طراحی گوشی ریلمی C65 در بخش جزیره دوربین تا حد زیادی به گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس سامسونگ شباهت دارد.

بر اساس پست های اینستاگرام شعبه ویتنام برند ریلمی، گوشی در سه رنگ مشکی، قهوه ای و بنفش کم رنگ (یاسی) با چیدمان عمودی ماژول های دوربین عرضه خواهد شد.

گوشی ریلمی C65 به نمایشگر دارای پانچ هول و قابلیت Dynamic Button مجهز است. این قابلیت شباهت زیادی به Action Button در گوشی های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس دارد و قبلاً نیز در گوشی ریلمی 12 به کار گرفته شده است.

فعلاً جزئیاتی از قیمت گوشی تازه ریلمی C65 یا سایر سایر مشخصات دقیق آن دردسترس نیست؛ اما با توجه به قیمت مناسب اغلب محصولات ریلمی، این گوشی نیز احتمالاً جزو گوشی های ارزان قیمت خواهد بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "گوشی ارزان ریلمی با چه طرحی به میدان می آید؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ارزان ریلمی با چه طرحی به میدان می آید؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید