ال جی منتظر تأیید نهایی اپل برای تأمین نمایشگرهای آیفون 14 پرو است

به گزارش وبلاگ پاییز، مدتی قبل اعلام شد که اپل میخواهد سفارش فراوری پنل های اولد سامسونگ برای مدل های پرو آیفون 14 را افزایش دهد. حالا خبرگزاری کره ای The Elec گزارش داده که ال جی چشم انتظار تایید نهایی اپل برای تامین بخشی از پنل های این دو گوشی است.

ال جی منتظر تأیید نهایی اپل برای تأمین نمایشگرهای آیفون 14 پرو است

یکی از منابع مطلع اعلام نموده که ال جی تا دو هفته دیگر جواب نهایی اپل را در خصوص کیفیت پنل های اولد این شرکت دریافت خواهد نمود. باید خاطرنشان کنیم این اولین کوشش ال جی برای ساخت پنل های اولد LTPO محسوب می گردد که در کل برای فراوری آن ها باید چالش های فنی زیادی پشت سر گذاشته گردد.

اگرچه ال جی هنوز پیروز به دریافت تاییدیه اپل نشده، سامسونگ در حال حاضر این پنل ها را برای هر دو مدل پرو آیفون 14 فراوری می نماید. باید خاطرنشان کنیم سامسونگ در زمینه فراوری این پنل ها چند سال سابقه دارد و بنابراین از تجربه بالایی بهره می برد. گفته می گردد اولین سری از پنل های LTPO فراوری شده به وسیله ال جی چند مشکل جزئی داشته اند و این شرکت بعد از حل کردن مسائل موردنظر، بار دیگر نمونه هایی را تحویل اپل داده است.

اگر اپل باز هم این نمونه ها را تایید نکند، آنالیز بعدی حدود یک ماه دیگر انجام خواهد شد. هر زمانی که اپل این پنل ها را تایید کند، ال جی می تواند به سرعت فراوری انبوه آن ها را شروع کند. اما در هر صورت با توجه به اینکه در حال حاضر تمام این پنل ها به وسیله سامسونگ تامین می گردد، این شرکت عایدی هنگفتی را از فروش آن ها به دست می آورد.

برای افرادی که با پنل های LTPO آشنا نیستند باید بگوییم که این پنل ها رفرش ریت متغیر از 1 تا 120 هرتز را ارائه می نمایند که این مشخصه منجر به بهبود قابل توجه مصرف باتری می گردد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "ال جی منتظر تأیید نهایی اپل برای تأمین نمایشگرهای آیفون 14 پرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی منتظر تأیید نهایی اپل برای تأمین نمایشگرهای آیفون 14 پرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید