فصل دوم سریال لست آو آس تمام وقایع بازی دوم را پوشش نخواهد داد

به گزارش وبلاگ پاییز، سازندگان سریال آخرالزمانی لست آو آس (The Last of Us) اعلام نموده اند که فصل دوم این سریال، کل رویدادهای داستانی بازی لست آو آس 2 را پوشش نخواهد داد.

فصل دوم سریال لست آو آس تمام وقایع بازی دوم را پوشش نخواهد داد

در مصاحبه اخیری که با نیل دراکمن (Neil Druckmann) به عنوان خالق بازی ها و نویسنده مشترک سریال تلویزیونی و کریگ مازین (Craig Mazin) به عنوان شورانر سریال در خصوص برنامه های ساخت فصل دوم سریال صورت گرفته، این دو اطلاعات زیادی در خصوص اقتباس پیروز شبکه اچ بی او (HBO) در اختیار هواداران قرار داده اند. مازین در پاسخ به این سوال که آیا فصل دوم کل وقایع بازی دوم را در بر خواهد گرفت یا خیر، پاسخ داد که این به هیچ وجه ممکن نیست و دراکمن نیز اضافه کرد که بازی دوم به بیش از یک فصل احتیاج دارد و ظاهرا ساخت فصل سوم سریال تایید شده است.

از طرفی در پاسخ به این سوال که محتوای بازی دوم قرار است در چند فصل روایت گردد، این دو پاسخ مشخصی ندادند. پیش از این در مصاحبه، این دو نکاتی را در خصوص چگونگی اقتباس از ساختار داستانی نسبتا پیچیده تر لست آو آس 2 که متکی بر زوایای دید مختلف شخصیت ها و تغییر دیدگاه های متعدد است، ارائه کردند. مازین می گوید که مانند فصل اول، بعضی عناصر یکسان با بازی وجود خواهند داشت و بعضی دیگر که در آن تغییراتی ایجاد می گردد.

او در این باره گفت:

دراکمن نیز در خصوص فصل دوم بیان نمود:

این دو بعلاوه به واکنش های ضد و نقبض به بعضی عناصر از آثار خود پرداختند. ابتدا نیل دراکمن با بیان اینکه اهمیتی به بعضی واکنش های منفی لست آو آس 2 نمی دهد، گفت:

مازین نیز در ادامه با اشاره به موضوعی مشابه در فصل اول سریال بیان نمود که این عناصر حداقل باعث شده اند که بینندگان درگیر داستان شده و به سمت خشم، سردرگمی یا ناامیدی سوق داده شوند و اضافه کرد:

در نهایت لازم به ذکر است که این احتمال وجود دارد که فیلمبرداری فصل دوم سریال، از اواخر امسال میلادی شروع گردد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "فصل دوم سریال لست آو آس تمام وقایع بازی دوم را پوشش نخواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل دوم سریال لست آو آس تمام وقایع بازی دوم را پوشش نخواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید