سریال و پخش خانگی

انیماتور سابق راک استار: جی تی ای 6 دقیقا مانند تریلرش خواهد بود

یکی از توسعه دهندگان سابق راک استار (Rockstar) به تریلر بازی جی تی ای 6 واکنش نشان داده و آن را در زمینه انیمیشن و پیشرفت های گرافیکی در مقایسه با بازی های قبلی این کمپانی تحسین نموده است.

20 آذر 1402

10 فیلم و سریال اقتباسی از کتاب جزیره گنج از بدترین تا برترین

مدت ها قبل از اینکه جک اسپارو روی کشتی مروارید سیاه سرخوشانه اقیانوس ها را پشت سر بگذارد یا پیتر پن با کاپیتان هوک در نورلند دست و پنجه نرم کند، در سال 1883 رابرت لویی استیونسن با رمان جزیره گنج ماجراجویی های دزدان دریایی را در سطح وسیعی به محبوبیت رسانده...

8 آذر 1402

بشنوید ، صدای چاوشی در بازگشت زخم کاری ، اومدم مثل یه ببر کینه توز ...

خواننده پرکار نمایش خانگی اثر تازه ای برای فصل دوم سریال زخم کاری منتشر کرد.

22 شهریور 1402

دانلود قسمت 8 سریال حیثیت گمشده (حیثیت گمشده قسمت 8 هشتم) حجم رایگان

دانلود قسمت 8 حیثیت گمشده کامل، دانلود حیثیت گمشده قسمت 8، دانلود قسمت 8 حیثیت گمشده کامل، دانلود سریال حیثیت گمشده قسمت هشتم، خرید قانونی سریال حیثیت گمشده قسمت 8 حلال دانلود، دانلود فیلم حیثیت گمشده قسمت هشتم، دانلود فیلم ایرانی حیثیت گمشده قسمت 8،...

10 شهریور 1402

10 مورد از انواع قارچ خوراکی و ترفندهایی برای خرید قارچ سالم

قارچ یکی از محبوب ترین پروتئین های گیاهی است که هم گیاه خواران و هم گوشت خواران از مصرف آن لذت می برند. از املت صبحانه تا پاستای ناهار و پیتزای شام همواره پای یک مشت قارچ برشته در میان است. البته اغلب این غذاها با همین قارچ های سفید بسته بندی شده پخته می...

16 تیر 1402

این مجری خیلی ها را پای تلویزیون نشاند اما ...

سروش صحت که از دهه 70 فعالیت خود را آغاز کرد و در دهه های 80 و 90 با سریال های ساختمان پزشکان، پژمان، لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها و در ادامه کتاب باز سیلی از مخاطبان را پای گیرنده های تلویزیونی نشاند.

26 خرداد 1402

معرفی فیلم The Little Mermaid از دیزنی

والت دیزنی در سال های اخیر به ساخت اقتباس های لایو اکشن بر اساس انیمیشن های کلاسیک روی آورده و سعی دارد آن داستان های کلاسیک و ماندگار را برای نسل نو به نمایش در بیاورد و جان تازه ای به این کاراکترهای دوست داشتنی بدهد. فیلم پیتر پن و وندی (Peter Pan & Wendy) اخیرا...

17 اردیبهشت 1402

فصل دوم سریال لست آو آس تمام وقایع بازی دوم را پوشش نخواهد داد

سازندگان سریال آخرالزمانی لست آو آس (The Last of Us) اعلام نموده اند که فصل دوم این سریال، کل رویدادهای داستانی بازی لست آو آس 2 را پوشش نخواهد داد.

18 فروردین 1402

چرا سریال پوست شیر این روز ها دل همه ایران را برده؟

نیک مسوولان امر مطلع هستند که تا چه حد می توانند با کمی وسعت نظر مخاطبین خود را افزایش دهند. مخاطبی که در این زمان به راحتی به برترین سریال و فیلم های جهان دسترسی دارد. راستی آیا این دوستان از خود پرسیده اند چرا دیگر کمتر کسی از سریال های بی محتوا و...

23 اسفند 1401

10 زوج شرور، قهرمان برتر انیمیشن ها که باید بشناسید

خلق یک زوج شرور-قهرمان در فیلم سازی همواره یک مساله مهم و چالش برانگیز بوده است. بسیاری سعی می نمایند این دو را بر اساس ویژگی ها و پیچیدگی های شخصیتی شان طراحی نمایند. اگر این طراحی به خوبی انجام گردد، در نهایت شیمی عالی بین دو شخصیت شرور و قهرمان داستان...

11 بهمن 1401

هزار و یک شب خوابیده است، تکذیب خبر همکاری کیایی با سرمایه گذار روس برای فراوری سریال

مصطفی کیایی: فراوری پروژه هزار و یک شب به خاطر اتفاقات اخیر متوقف شد و معلوم نیست کی راه بیفته...

2 بهمن 1401

کرشمه های خانم بازیگر مجذوب کننده جلوی عکاسان !

خبرنگاران:لاله مرزبان بازیگر جوان ایرانی است که به تازگی برای اکران خصوضی فیلم بی همه چیز با استایلی جالب آمد و سوژه عکاسان شد.

1 اسفند 1400

مواد غذایی که باعث خواب راحت تر می شوند

به جای قرص های خواب آور، مصرف بعضی مواد غذایی به خواب راحت تر شما یاری می نماید. با مصرف این مواد غذایی نه تنها کیفیت خواب شما بهبود می یابد بلکه کیفیت سلامت ذهنی و جسمی هم به مقدار زیادی افزایش پیدا می نماید.

29 مهر 1400

عکس خانوادگی نسرین مقانلو در آمریکا

خبرنگاران : در میان بازیگران زن مشهور ایرانی که زندگی موفقی دارند نسرین مقانلو با وجود کیلومترها دوری از همسر و فرزندانش، زندگی خوب و بادوامی دارد.

1 مرداد 1400

گوهر خیراندیش، زنِ ناصرالدین شاه می شود، عکس

خبرنگاران : عکسی از گریم و لباس گوهر خیراندیش، در سریال آهوی من مارال، منتشر شد. او در این مجموعه تلویزیونی که در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد، در نقش شکوه السلطنه، همسر ناصرالدین شاه، ایفای نقش خواهد کرد.

29 تیر 1400

شهرت پورعرب و نعمتی از کجا آغاز شد؟

مجموعه همراز به کارگردانی سامان مقدم، نویسندگی سعید رحمانی از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت.

4 تیر 1400

امید و نشاط در آثار تلویزیونی

یکی از مناسبت های مهم و تأثیرگذار و ملی در ایران زمین، ایام نوروز است. این ایام به دلیل ویژگی های ملی، آیین ها و سنت های ایرانی و همزمانی با آمدن بهار، وضعیتی را پدید می آورد که در آن امید، نشاط و شادمانی حرف نخست را می زند.

5 اردیبهشت 1400

آهوی من مارال کلید خورد، حسن معجونی ناصرالدین شاه می گردد خبرنگاران

سریال نمایش خانگی آهوی من مارال با انتشار تست گریم از حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه کلید خورد.

16 فروردین 1400

80 سال تام و جری در یک دقیقه

سال 2020، هشتادمین سال تولید کارتون معروف تام و جری است.

2 شهریور 1399

خبرنگاران مرگ کرونا و زنده ماندن زندگی

تهران- خبرنگاران- یک منتقد فرهنگی معتقد است برای اینکه زندگی از این که هست دشوارتر نشود؛ برای اینکه ویروس کرونا جان های بیشتری را از ما نستاند؛ برای زنده ماندن روح زندگی، در خانه بمانیم.

1 خرداد 1399
تعداد: (27)