انیماتور سابق راک استار: جی تی ای 6 دقیقا مانند تریلرش خواهد بود

به گزارش وبلاگ پاییز، یکی از توسعه دهندگان سابق راک استار (Rockstar) به تریلر بازی جی تی ای 6 واکنش نشان داده و آن را در زمینه انیمیشن و پیشرفت های گرافیکی در مقایسه با بازی های قبلی این کمپانی تحسین نموده است.

انیماتور سابق راک استار: جی تی ای 6 دقیقا مانند تریلرش خواهد بود

مایک یورک (Mike York) به مدت شش سال به عنوان انیماتور در استودیوی Rockstar New England کار کرد و در آنجا روی آثاری نظیر جی تی ای 5 و رد دد ریدمپشن 2 مشغول بود. او این شرکت را در سال 2017 ترک کرد اما به نظر نمی رسد که دلخوری خاصی از آن داشته باشد. یورک در ویدیویی که به تازگی در کانال یوتیوب خود منتشر نموده است، تریلر ذکر شده را آنالیز و در خصوص افزایش تراکم و جزئیات در لئونیدا، نسخه راک استار از استان فلوریدا و خیابان های نئونی وایس سیتی به عنوان نسخه ای از میامی بحث می نماید.

به گفته یورک، آنچه در تریلر می بینیم منعکس نماینده آن چیزی است که هواداران می توانند در زمان عرضه بازی در سال 2025 تجربه نمایند. او می گوید:

یورک در ادامه در خصوص کارمندان راک استار که روی صدها هزار انیمیشن برای بازی های قبلی کار نموده، صحبت می نماید؛ کاری بسیار مهم که به منظور پاسخگویی به هر تمایل بازیکن صورت گرفته است. او با اشاره به تصاویر ساحل وایس سیتی، آن را پر از افرادی خواند که همه اقدامات منحصربه فردی را انجام می دهند تا دنیای مجازی بازی را بیش از همواره زنده نمایند. یورک اصرار داشت که این به نوعی امضای راک استار است که فقط با صدها هزار انیمیشن امکان پذیر است.

او بعلاوه در ادامه در خصوص مدلسازی NPCها که بعضی از آن ها دارای موهای فوق العاده واقع گرایانه و حتی روی پوست خود هستند، صحبت کرد و گفت که تحت تأثیر گرافیک بازی قرار گرفته است:

یورک زن مو طلایی نسبتاً برهنه بسیار مورد بحث تریلر بازی را یک NPC می نامد و آن را مهر تاییدی بر کیفیت کار راک استار و تلاشی که روی ساخت مردمی که دنیای بازی را پر می نمایند، به کار برده می نامد. در خصوص هویت این شخصیت بحث و جدل وجود دارد و بعضی معتقدند شخصیت اصلی بازی یعنی لوسیا با مدل مو و لباس فرق دارد.

لازم به ذکر است که تریلر جی تی ای 6 در نهایت با میزان زیادی طنز کلاسیک راک استار منتشر شد و حاوی تعداد زیادی جزئیات پیچیده بود و در این میان ارجاعات زیادی به رویدادهای زندگی واقعی داشت. این تریلر بعلاوه شخصیت های اصلی بازی یعنی جیسون و لوسیا را به نمایش گذاشت. این تریلر در کمتر از دو روز به بیش از صد میلیون بازدید رسیده و پربازدیدترین ویدیوی غیرموسیقی در یوتیوب در 24 ساعت است.

جی تی ای 6 در سال 2025 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس /اس منتشر خواهد شد. بازیکنان رایانه های شخصی احتمالا با مدتی تاخیر به بازی دسترسی پیدا خواهند کرد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "انیماتور سابق راک استار: جی تی ای 6 دقیقا مانند تریلرش خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیماتور سابق راک استار: جی تی ای 6 دقیقا مانند تریلرش خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید