بسته الحاقی ایدا برای رزیدنت اویل 4 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ پاییز، حدود یک سال از عرضه بازسازی بازی رزیدنت اویل 4 (Resident Evil 4 Remake) می گذرد. هواداران این مجموعه استقبال بسیار خوبی از این بازی نموده و حال نوبت به عرضه یک بسته الحاقی برای این بازی رسیده است. در کنار آن شرکت کپکام تصمیم گرفته تا تجربه بازی رزیدنت اویل 4 را بیش از پیش هیجانی نموده و نسخه واقعیت مجازی آن را نیز برای دستگاه پلی استیشن وی آر 2 (Playstation VR2) معرفی کند.

بسته الحاقی ایدا برای رزیدنت اویل 4 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

نام بسته الحاقی بازی رزیدنت اویل 4 راه های جدا (Separate Ways) است. این بسته الحاقی داستان ایدا وانگ (Ada Wong) را دنبال می نماید. کسی در حال اجرا یک مأموریت بوده و در حین آن با لئون کندی (Leon Kennedy) آشنا می گردد. لئون و آیدا با هم همکاری نموده تا دختر رئیس جمهور را پیدا نمایند.

در زمانی که بسته راه های جدا عرضه می گردد یک به روزرسانی هم برای حالت Mercenaries منتشر خواهد شد. این به روزرسانی کرکتر ایدا وانگ و آلبرت وسکر (Albert Wesker) را به این بخش اضافه نموده و هواداران می توانند با این دو شخصیت در بازی آشنا شوند. بسته الحاقی راه های جدا مانند یک بازی جداگانه عمل نموده و محتوای زیادی را به این بازی اضافه خواهد نمود.

در راه های جدا ایدا وارد یک روستای کوچک در اروپا خواهد شد. جایی که به وسیله یک گروه افراطی به نام لس ایلومینادوس (Los Iluminados) اداره شده و دارای یک ماده بسیار خاص و مهم به نام کهربا (Amber) است. آیدا مسئول شده تا بفهمد این ماده چیست و آن را بدست بیاورد. در میانه راه او با لئون روبرو شده و برای مدتی این دو باهم همکاری می نمایند. نکته اصلی اینجاست که این بسته الحاقی یک دیدگاه کاملاً تازه را روی داستان اصلی بازی معرفی می نماید.

یکی از نکات جالب این بسته الحاقی اضافه شدن یک مکانیک تازه به بازی به شکل گرپل هوک (Grapple Hook) است. آیدا تمام توانایی های موجود در بازی رزیدنت اویل 4 را دارد و در کنار آن این مورد نیز اضافه شده است. در نتیجه شما می توانید به مکان های مختلف با سرعت زیاد حرکت کنید و در مبارزات نیز از آن بهره ببرید.

در کنار این بسته الحاقی حالت واقعیت مجازی بازی رزیدنت اویل 4 نیز معرفی گردید. این حالت به صورت رایگان قابل دانلود بوده و برای کنسول پلی استیشن وی آر 2 در دسترس خواهد بود. در حالت واقعیت مجازی تجربه بازی رزیدنت اویل 4 بسیار زیباتر و در عین حال ترسناک تر می گردد. به این شکل که شما در شرایط بسیار خاصی قرار گرفته و بیش از پیش با دنیای بازی درگیر خواهید شد.

بسته الحاقی راه های جدا و نسخه واقعیت مجازی بازی رزیدنت اویل 4 در تاریخ 30 شهریور (21 سپتامبر) برای کنسول های نسل هشتم و نهم در کنار کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی ایدا برای رزیدنت اویل 4 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی ایدا برای رزیدنت اویل 4 معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید