تاخیر انتشار جی تی ای 6 آن چیزی نیست که فکر می کنید

به گزارش وبلاگ پاییز، اخیرا گزارش هایی به خصوص از رسانه کوتاکو منتشر شده بود که ادعا می کردند که جدیدترین نسخه از سری جی تی ای 6 به علت عقب افتادن فرآیند توسعه، در خطر به تعویق افتادن تا سال 2026 واقع شده است. این منجر به کاهش سهام Take-Two Interactive و ایجاد وحشت و سر و صدای زیادی در بین هواداران در رسانه های اجتماعی شد.

تاخیر انتشار جی تی ای 6 آن چیزی نیست که فکر می کنید

با این حال طولی نکشید که منابع مختلفی بیان کردند که ساخت بازی طبق برنامه پیش رفته و هر خبری مبنی بر تاخیر بازی در این مرحله از توسعه یک حدس و گمان است. مدتی بعد کوتاکو گزارش خود را اصلاح کرد و بیان کرد که در حالی که اوایل سال 2025 یکی از بازه های احتمالی انتشار بازی بوده، دیگر هدف جی تی ای 6 نیست.

البته با توجه به اینکه تاریخ انتشار بازی فعلا تعیین نشده، صحبت در خصوص تاخیر فعلا زود است. راک استار در حال پیشروی با بازی برای رساندن آن به 2025 است و طبق گفته بسیاری که به شرط ناشناس ماندن صحبت نموده اند، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد بازی در این برهه از برنامه های خود عقب مانده است. بعلاوه این بازی هرگز قرار نبود در چند ماه اول سال منتشر گردد و خیلی از ما از قبل از این موضوع مطمئن بودیم.

جیسون شرایر، خبرنگار مشهور صنعت بازی، از رسانه بلومبرگ نیز صحبت هایی در این باره نموده است. شرایر خاطرنشان می نماید که اگرچه احتمال موکول شدن بازی به 2026 وجود دارد، اما هیچ راهی برای اطمینان از اینکه در ماه های آینده چه اتفاقی خواهد افتاد وجود ندارد. او بعلاوه اضافه کرد که هزاران نفری که روی این بازی کار می نمایند، در سیلو های خودشان که در حال نوشتن کد هایی برای فیزیک آب و هوا هستند یا حرکات بازیگران را ضبط می نمایند یا در خیابان های میامی خیالی در پی پیدا کردن و برطرف باگ های مختلف هستند.

در نهایت باید دید که راک استار در ماه های آینده چه اطلاعاتی در خصوص این بازی به شدت مورد انتظار منتشر خواهد نمود. در حال حاضر بازی برای عرضه روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری در سال 2025 برنامه ریزی شده است. نسخه رایانه های شخصی نیز با تاخیر در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

منبع: Insider Gaming

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاخیر انتشار جی تی ای 6 آن چیزی نیست که فکر می کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر انتشار جی تی ای 6 آن چیزی نیست که فکر می کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید