سازنده رد دد ریدمپشن سه بازسازی معرفی نشده بزرگ در دست ساخت دارد

به گزارش وبلاگ پاییز، تیک-تو (Take-Two Interactive) که به نام کمپانی مادر شرکت های بزرگ راک استار و صاحب امتیاز مجموعه های بزرگی مانند GTA شناخته می شود، در تازه ترین کنفرانس مالی که با هدف بررسی شرایط کسب وکار شرکت در طی سه ماهه گذشته برگزار شد، اسلاید های مختلفی را به نمایش گذاشت که تعدادی از آن ها به دست رسانه ها رسیده است. بر اساس اسلاید های منتشر شده، شرکت تیک -تو در حال بازسازی 6 بازی بزرگ است که سه عدد از آن ها معرفی شده و هنوز سه بازی معرفی نشده وجود دارد که ممکن است عناوین مجذوب کننده مانند جی تی ای وایس سیتی هم در این فهرست قرار داشته باشد.

سازنده رد دد ریدمپشن سه بازسازی معرفی نشده بزرگ در دست ساخت دارد

در حال حاضر سه بازی از فهرست گفته شده، معرفی شده و می دانیم که نسخه نسل تازه بازی GTA V به همراه نسخه جداگانه بازی GTA Online در دست ساخت هستند و آبان امسال برای کنسول های تازه ازجمله پلی استیشن 5 منتشر می شوند. دیگر بازی هم Kerbal Space Program است که نسخه ارتقا یافته آن و مخصوص کنسول های تازه در دست توسعه قرار گرفته است. نکته مهم آن است که سه بازسازی دیگر هم در برنامه کاری شرکت تیک -تو (Take-Two Interactive) قرار گرفته است و فعلا اسامی آن ها را نمی دانیم.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که سه بازی معرفی نشده، قطعا یک بازسازی نخواهند بود و ممکن است تنها بازنشر بازی های قدیمی باشند که برای نسل پیشین منتشر شده بود. برای نمونه یکی از این سه بازی، می تواند Red Dead Redemption 1 باشد که طرفداران، مدت هاست منتظر بازسازی و انتشار نسخه کامپیوتر هستند. با توجه به موفقیت نسخه کامپیوتر بازی های GTA V و Red Dead Redemption 2، امکان رخ دادن چنین اتفاقی، بعید نیست.

طرفداران راک استار نسبت به انتشار ریمستر بازی مکس پین هم امیدوارند و ممکن است این سه گانه محبوب به صورت کلکسیون ویژه و با گرافیک بهتر منتشر شود. این اتفاقی بود که برای بازی مافیا رخ داد و شاهد انتشار سه گانه Mafia به صورت یک پکیچ کامل بودیم. اگر شایعه های چند وقت اخیر را هم در نظر بگیریم، احتمال انتشار بازسازی عناوین مجموعه GTA مانند GTA وایس سیتی وجود دارد. اندی رابینسون (Andy Robinson) سردبیر رسانه VGC پس از انتشار این اسلاید ها، با انتشار یک توییت در صفحه توییتر خود، هویت یکی از سه بازی معرفی نشده را تائید کرد.

بر اساس صحبت های اندی رابینسون، یکی از سه بازی معرفی نشده شرکت تیک-تو، مرتبط با مجموعه GTA است و احتمالا شاهد بازنشر یکی از عناوین قدیمی مانند GTA 3 یا حتی سن آندریاس باشیم که طرفداران راک استار، سال هاست آرزوی انتشار آن را با گرافیک بهتر دارند. در ادامه باید بگوییم که بازنشر بازی های قدیمی، به معنی بازسازی آن ها نیست و این اتفاقی است که در نسل هشتم هم رخ داد و شاهد انتشار دوباره بازی های کلاسیک GTA بدون ارتقاء گرافیکی بودیم.

به تازگی شایعه هایی درباره انتشار بسته الحاقی تازه برای بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شده و تعدادی باور داشتند که یکی از این عناوین معرفی نشده، به همین DLC تعلق دارد؛ اما فعلا خبری از محتوای تازه برای بازی نیست و تمام تمرکز روی بخش آنلاین آن به نام Red Dead Online قرار گرفته است. فعلا باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم و از آنجایی که بازی ها باید در سال مالی فعلی منتشر شود، لازم نیست زمان زیادی به انتظار بنشینیم.

منبع: Exputer

منبع: دیجیکالا مگ

به "سازنده رد دد ریدمپشن سه بازسازی معرفی نشده بزرگ در دست ساخت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازنده رد دد ریدمپشن سه بازسازی معرفی نشده بزرگ در دست ساخت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید