موفقیت تجاری همه می دانند در آمریکا

به گزارش وبلاگ پاییز، فیلم همه می دانند ساخته اصغر فرهادی که توسط استودیوی فوکوس فیچرز توزیع می شود توانست در آخر هفته ای که گذشت بالاترین رقم متوسط فروش به ازای پرده های سینمایی را که در آنها به نمایش گذاشته شد برای خود ثبت کند.

موفقیت تجاری همه می دانند در آمریکا

به گزارش روابط عمومی فیلم همه می دانند در ایران ،این فیلم روز 10 فوریه در چهار پرده سینما نخستین اکران عمومی خود را تجربه کرد و روی هم رفته 75 هزار دلار فروخت که به این ترتیب میزان متوسط فروش آن به ازای هر پرده 18743 دلار بود و روز 13 فوریه نیز فیلم توانست بیش از 86 هزار دلار فروش را ثبت کند.

همه می دانند از فیلم های تازه وارد هفته اخیر آمریکا بود که به صورت ازمایشی راهی پرده های نقره ای شد. از دیگر فیلم هایی که به صورت آزمایشی روی پرده رفتند شایعه اورکا و به درون گرد و غبار بودند. در این میان همه می دانند پیروز تر از دیگر فیلم ها در نمایش آزمایشی خود ظاهر شد. فوکوس فیچرز امتیاز پخش فیلم را برای آمریکا، کانادا، باهاما، برمودا، جزیره کارائیب، انگلستان، ایرلند، هندوستان، پاکستان، نپال، بنگلادش، سریلانکا، سنگاپور، اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند، استرالیا، آفریقای جنوبی و خاورمیانه در اختیار دارد. از پیش اعلام شده بود که این فیلم در فوریه 2019 در آمریکا اکران می شود. همه می دانند نخستین بار در ماه می2018 در فرانسه و سوئیس به نمایش درآمد و پس از آن مخاطبان در بلژیک و لوکزامبورگ به تماشای آن نشستند. همه می دانند در آرژانتین، اروگوئه، اسپانیا، آلمان و اتریش در سپتامبر سال پیش اکران شد.

منبع: انتخاب

به "موفقیت تجاری همه می دانند در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت تجاری همه می دانند در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید