هشدار بازپرس پرونده بابک خرمدین به بعضی هنرمندان

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرنگاران- بازپرس دادسرای جنایی به اظهارات بعضی بازیگران درباره جنایت پدر و مادر بابک خرمدین واکنش نشان داد. او از نسبت دادن بعضی موضوعات به مقتولان و عاملان جنایت انتقاد کرد.

هشدار بازپرس پرونده بابک خرمدین به بعضی هنرمندان

محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران درباره آخرین فرایند تحقیقات این پفراینده به گفت: متهمان پفراینده که والدین مقتولان هستند هنوز در بازداشت به سر می برند، تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی ادامه دارد و بعد از سرانجام تحقیقات اطلاع رسانی لازم از سوی مرجع قضایی انجام می گیرد. شاهد هستیم که بعضی افراد و حتی بازیگران اظهارنظرهای شخصی و غیرمسؤولانه ای را در فضای مجازی منتشر می نمایند بی آن که اسناد و مدارکی ارائه نمایند، موضوعاتی را به مقتولان و عاملان جنایت نسبت می دهند که هنوز برای دستگاه قضا به اثبات نرسیده و حتی تصاویری را در فضای مجازی منتشر می نمایند که مورد تایید در ارتباط با این پفراینده نیست.

او اضافه کرد: مردم و هنرمندان از برآورد ها و گفته های غیرمسؤولانه در ارتباط با این پفراینده خودداری نمایند، چراکه مرجع قضایی با آنها به دلیل اظهارنظرهای غیرمسؤولانه برخورد قانونی خواهدکرد. اگر فرد یا افرادی در ارتباط با این پفراینده اطلاعاتی دارند مربوط به مقتولان یا عامل جنایت وهمدستش، باید به مرجع قضایی یا پلیس اطلاع دهند تا اطلاعات محرمانه آنها موردآنالیز قرار گیرد و صحت و رد موضوع تعیین گردد و پفراینده به نتایج مناسب برسد، نه این که بدون آنالیز موضوع، آن را در فضای مجازی منتشرنمایند و به آبروی خانواده ها آسیب برسانند.

به نظر می رسد بیشتر این انتقاد مربوط به سخنان لیلا اوتادی بازیگر سینما باشد.

لیلا اوتادی که هنرپیشه سرشناس و بدون حاشیه ای است روز پنج شنبه مدعی شد که دختران دانشجوی بابک خرمدین نزدش اقرار نموده اند پدر بابک به آنها تجاوز نموده است و حاضرند نزد پلیس بفرایند.

ادعاهای مشابه دیگری نیز از سوی بعضی دوستان خواهر بابک خرمدین مطرح شده بود در یک مورد ادعا شده است که آرزو خواهر بابک خرمدین چند سال پیش به دوستش گفته که در کودکی پدرش او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

اکبر خرمدین پدر بابک و ایران مادر او هفته گذشته به قتل پسر، دختر و داماد خود در طی چند سال اعتراف کردند.

منبع: فرارو

به "هشدار بازپرس پرونده بابک خرمدین به بعضی هنرمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار بازپرس پرونده بابک خرمدین به بعضی هنرمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید