وقوع آتش سوزی و انفجار در کارگاه شارژ و توزیع سیلندر گاز در قم

به گزارش وبلاگ پاییز، کریمی از آتش سوزی در یک کارگاه شارژ و توزیع سیلندر گاز مایع در بلوار یادگار امام (ره) اطلاع داد.

وقوع آتش سوزی و انفجار در کارگاه شارژ و توزیع سیلندر گاز در قم

به گزارش از،حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه صبح سه شنبه در ساعت 7 و 16 دقیقه، متأسفانه حادثه آتش سوزی و انفجار کارگاه شارژ و توزیع سیلندر گاز مایع رخ داد، گفت: این حادثه در انتهای بلوار یادگار امام رخ داد و خوشبختانه مصدوم و تلفاتی در پی نداشت.

کریمی با اشاره به اینکه 50 آتش نشان در محل این حادثه جهت امداد رسانی حضور داشتند، اضافه نمود: این آتش نشان ها در قالب 8 واحد عملیاتی، 6 واحد پشتیبانی و یک واحد نجات، در یک عملیات 40 دقیقه ای این حریق را مهار کردند.

او ادامه داد: بر اساس انفجار سیلندرهای گاز و پرتاب آن به فواصل دورتر ضمن اطفاء حریق باید ایمن سازی محل هم صورت گرفته و مأموران آتش نشانی در حال آنالیز محل حادثه هستند،صدای انفجار به حدی بود که در بخش غربی شهر قم همه مردم را در خانه هایشان وحشت زده کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه با توجه به اینکه سیلندر های گاز مایع در زمان انفجار حدود 100 متر پرتاب می شدند، ادامه داد: گروهی از آتش نشانان مشغول اطفا و گروهی دیگر از پرتاب و انفجار بیشتر این کپسول ها جلوگیری می کردند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وقوع آتش سوزی و انفجار در کارگاه شارژ و توزیع سیلندر گاز در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع آتش سوزی و انفجار در کارگاه شارژ و توزیع سیلندر گاز در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید