سرانجام 50 درصد آواربرداری در منطقه ها زلزله زده روستایی خوی

به گزارش وبلاگ پاییز، استاندار آذربایجان غربی گفت: تا به امروز نیمی از آواربرداری در منطقه ها زلزله زده روستایی خوی خاتمه یافته است.

سرانجام 50 درصد آواربرداری در منطقه ها زلزله زده روستایی خوی

محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی با حضور در منطقه ها زلزله زده شهرستان خوی مسایل و مسائل این منطقه ها را از نزدیک آنالیز کرد.

معتمدیان با حضور در روستای مرتضی قلی کندی و شهردیزج ضمن بازدید از روند آوار برداری و بازسازی درگفتگو با وبلاگ پاییز گفت: بعد از 72 ساعت ازوقوع زمین لرزه خوی ستاد بازسازی منطقه ها زلزله زده با مدیریت معاون امور عمرانی تشکیل شد.

معتمدیان اضافه کرد: براساس آخرین ارزیابی ها باید 1هزار 100 واحد مسکونی که بر اثر زلزله تخریب شده اند نوسازی و 4 هزار واحد نیز تعمیر گردد.

استاندار آذربایجان غربی با تقدیر از مردم درهمکاری با ستاد بازسازی در آوار برداری گفت : خوشبختانه در عملیات آورار برداری خیرین مشارکت خوبی داشتند و از ظرفیت تمامی نهادها ،بنیاد مسکن و بنیاد برکت و از جمله بنیاد مستضعفان که تامین مصالح را عهده دار شده استفاده و روندآواربرداری از سرعت خوبی برخوردار شد.

معتمدیان با بیان اینکه تا به امروز 50 درصد آواربرداریها در منطقه ها زلزله زده روستایی خوی سرانجام یافته است گفت: تا به امروز آواربرداری550 واحد مسکونی و دامی در منطقه ها زلزله خوی به اتمام رسیده اس.

وی در خصوص یاری های دولت توضیح داد : زلزله خوی شاید از معدود حوادث طبیعی باشد که با دستور رئیس جمهور دولت در کمترین زمان ورود پیدا کرد و برای بازسازی اعتبارات و تسهیلاتی را تصویب کرد که در حال حاضر درصدد تامین و تخصیص منابع هستیم.

امروز بعلاوه جلسه ستاد بازسازی منطقه ها زلزله زده خوی به ریاست استاندار آذربایجان غربی و جمعی مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در فرماندار خوی تشکیل می گردد.

وبلاگ پاییز آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرانجام 50 درصد آواربرداری در منطقه ها زلزله زده روستایی خوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام 50 درصد آواربرداری در منطقه ها زلزله زده روستایی خوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید