پوست خود را مانند زنان کره ای صاف و براق کنید

به گزارش وبلاگ پاییز، زنان کره ای همیشه در جهان به داشتن پوست صاف و زیبا معروف بوده اند و بیشتر آن ها راز زیبایی خود را فاش نمی نمایند.

پوست خود را مانند زنان کره ای صاف و براق کنید

راز زیبایی پوست زنان کره ای چیزی ست که نسل به نسل در خانواده های کره ای گشته و از مادر به دختر رسیده است. در این مطلب از وبلاگ پاییز به موضوع صاف و براق کردن پوست خود می پردازیم.

صاف و براق کردن پوست خود

قانون 10 ثانیه

بعد از حمام، حتما تونر و آبرسان خود را در ظرف 10 ثانیه به پوستتان بمالید، زیرا هر چه مدت این زمان طولانی تر شـود، رطوبت رسانی کمتر و در نتیجه خشکی پوست بیشتر می گردد. بنابرایـن هرچه سریع تر ایـن روند را انجام دهید، بیشتر از رطوبت پوست خـود محافظت خواهیـد کـرد. در حالت ایده آل، شما باید این کار را بلافاصله بعد از دوش انجام دهید.

خودت را بزن

ایـن یک تکنیک فـوق العـاده محبوب در کره به شمار می آید و از رسوم قدیمی کره محسوب می گردد که نسل به نسل آموزش داده شده است. کره ای هـا باور دارند، ایـن روش موجب افزایش جریان خون می گردد که در نتیجه عضلات صورت را محکم تر می گردد. اگر به موهای خود اهمیت می دهید، حتما به مطلب روغن جوانه گندم چه کارهایی که برای مو نمی نماید مراجعه کنید.

آب برنج

زنان کره ای به علت فواید بسیار زیاد آب برنج، سابقه طولانی مدتی برای شستن صورتشان به این روش دارند. در واقع آب برنج یک مرطوب نماینده طبیعی است که بـه کنـد شـدن روند پیری، شفافی و به از بین بردن لکه های پوست یاری می نماید. می توانید به سادگی در منزل با کمی برنج و آب خودتان آن را تهیه کنید.

یوگای صورت

بانوان کره ای برای تقویت و بهبود گردش خون در پوست صورت خود از یوگای صورت استفاده می نمایند که این می تواند به شفاف به نظر رسیدن پوست یاری کند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی وبلاگ پاییز مطلب چگونه بدون امتحان کردن، ریمل مناسب انتخاب کنیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "پوست خود را مانند زنان کره ای صاف و براق کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوست خود را مانند زنان کره ای صاف و براق کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید