کانون پرورش فکری فارس دهه فجر 1600 برنامه اجرا می نماید

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرنگاران/فارس سرپرست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فارس بیان کرد که همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 42 مرکز این کانون در استان 1640 برنامه فرهنگی، هنری، ادبی و عمرانی برگزار خواهد شد.

کانون پرورش فکری فارس دهه فجر 1600 برنامه اجرا می نماید

سعیدرضا کامرانی شنبه 11 بهمن در یک کنفرانس خبری ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به فعالیت کارگروه تخصصی کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر که به عهده کانون پرورش فکری است، گفت: بهترین سرمایه اجتماعی بچه ها و نوجوانان ما هستند که باید با رشد شایسته و با تکیه بر آموزه های دینی و اسلامی آنها را پرورش دهیم.

او با بیان اینکه همه موظیفم که در راستایی شناسایی و شناساندن دستاوردهای انقلاب در این ایام کوشش کنیم، گفت: افزایش سطح آشنایی بچه ها و نوجوانان با اهداف نظام اسلامی، ایجاد بستر مناسب حضور بچه ها و نوجوانان در برنامه های سالروز پیروز انقلاب اسلامی از هدفهای کارگروه تخصصی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر است.

کامرانی گفت: حضور قشر کودک و نوجوان به صورت مجازی و در صورت امکان با رعایت شیوه نامه های به صورت میدانی از دیگر اهداف است.

او تشویق و ترغیب بچه ها برای نقش آفرینی در برنامه ها، بهره گیری از جذابیت های مورد قبول بچه ها و جوانان برای فراوری محتوا در فضای مجازی از دیگر اهداف در این کارگروه بیان و اضافه نمود: در بخش فرهنگی معرفی شخصیت ها، معرفی رویدادها و وقایع انقلاب، معرفی کتاب های انقلابی، روایت (روایت ده قصه با ده لهجه استان) شامل شهرهای شیراز، نی ریز، فراشبند، لار، کازرون، معرفی شخصیت های برجسته و انتشار آثار برگزیده، قصه های انقلابی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و تلفیق قصه گویی با هنر نقاشی توسط بچه ها برنامه های متنوعی خواهیم داشت.

سرپرست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فارس با اشاره به برپایی کارگاه هایی به صورت مجازی از ابتدای سال تا به امروز، اضافه نمود: هم اکنون فعالیت کارگاه های مجازی به نسبت ایام تابستان پنج برابر شده و همچنین تعداد 42 کارگاه برخط در استان برگزار می گردد.

کامرانی همچنین بهره برداری از سالن اختصاصی در رابطه با قصه گویی و نمایش عروسکی و همچنین ساختمان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شهرستان اوز را از برنامه های عمرانی این اداره کل در ایام دهه فجر بیان کرد.

سرپرست کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فارس از رونمایی دو جلد کتاب در مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فارس اطلاع داد و گفت: کتاب های مجموعه شعر(رد پای گیلاس) و مجموعه داستان(قصه سیب) حاصل مجموعه آثار همکاران ما در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فارس است که در دهه فجر رونمایی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کانون پرورش فکری فارس دهه فجر 1600 برنامه اجرا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون پرورش فکری فارس دهه فجر 1600 برنامه اجرا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید