450 پروژه گذر از تنش آبی 1400 در خراسان رضوی در حال انجام است

به گزارش وبلاگ پاییز، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اعلام نمود:450 پروژه گذر از تنش آبی 1400 در خراسان رضوی در حال انجام است.

450 پروژه گذر از تنش آبی 1400 در خراسان رضوی در حال انجام است

به گزارش وبلاگ پاییز خراسان رضوی، سید ابراهیم علوی این تعداد پروژه را شامل حفر و تجهیز چاه ، اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع ، مخازن ذخیره برای تعدیل مسائل ناشی از خشکسالی دانست و تاکید نمود: با اجرای این پروژه ها هزار و236 لیتر برثانیه به توان فراوری آب شهرها و 333 لیتر هم به ظرفیت آب شرب روستاهای استان افزوده خواهد شد.

وی خواستاراختصاص تامین شش هزار و319میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های دردست اجرا شد و برخورداری آبفا از 30 دستگاه ژنراتور دیزل برای تامین برق اضطراری روستاهای تحت پوشش را ناکافی ارزیابی کرد.

وی با اشاره به خدمت رسانی این شرکت به 85 شهر و دوهزار و 254 روستا در استان گفت: شرایط تامین آب سه میلیون و 300هزار نفر جمعیت ساکن در نقاط شهری و روستایی با توجه به کاهش بارش ها در سال آبی جاری و افزایش دما به مقدار شش درجه در قیاس با سال قبل ، بسیار سخت شده و این در حالی است که پیش بینی می گردد گرمای هوا در سه ماه تابستان تشدید گردد.

علوی از تعامل شرکت برق و آبفا برای تامین برق تاسیسات آب خبرداد و با بیان اینکه خراسان رضوی در شرایط سر به سر و ناپایدار تامین آب قرار گرفته است خاطر نشان کرد: قطع برق آبرسانی به مشترکان را سخت خواهد نمود با این حال این استان به مرحله بحران نرسیده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "450 پروژه گذر از تنش آبی 1400 در خراسان رضوی در حال انجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "450 پروژه گذر از تنش آبی 1400 در خراسان رضوی در حال انجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید