AFC دوباره پرسپولیس را تهدید به محرومیت کرد ، مخالفت دوباره با درخواست سرخ ها

به گزارش وبلاگ پاییز، خبرنگار عربستانی بیان کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه پرسپولیس برای افزایش تعداد حضور افراد در استادیوم آزادی برخلاف قوانین مخالفت کرد.

AFC دوباره پرسپولیس را تهدید به محرومیت کرد ، مخالفت دوباره با درخواست سرخ ها

تیم فوتبال پرسپولیس فردا(سه شنبه) در اولین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی میزبان النصر عربستان است.

در این بازی قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار گردد. در همین رابطه سلطان المهوس خبرنگار مشهور عربستانی و عضو رسانه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا از هشدار AFC به باشگاه پرسپولیس اطلاع داد.

این خبرنگار عربستانی خاطرنشان کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست باشگاه پرسپولیس برای افزایش تعداد حضور افراد در استادیوم آزادی برخلاف قوانین مخالفت کرد.

طبق اعلام AFC در بازی پرسپولیس با النصر باید 54 نفر از اعضا و مهیمانان باشگاه در استادیوم آزادی حاضر شوند. یعنی هر باشگاه حق دارد 27 فرد را به همراه خود در این بازی بیاورد.

البته ناظران و برگزارکنندگان بازی از این فهرست مستثنی هستند. به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه پرسپولیس هشدار داد که در صورت حضور افراد بیشتر از فهرست مقرر در استادیوم آزادی باعث می گردد تا پرسپولیس در بازی های آینده هم از حضور تماشاگران محروم گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "AFC دوباره پرسپولیس را تهدید به محرومیت کرد ، مخالفت دوباره با درخواست سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC دوباره پرسپولیس را تهدید به محرومیت کرد ، مخالفت دوباره با درخواست سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید