گویاترین تصویر از آب رفتن یک استعداد فوتبالی در ایران ، پس خداحافظی از فضای مجازی چی شد؟

به گزارش وبلاگ پاییز، مهاجم بااستعداد فوتبال ایران پس از یک دوره درخشان در پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ برتر سیر نزولی سریعی همراه با سرخ ها داشته است.

گویاترین تصویر از آب رفتن یک استعداد فوتبالی در ایران ، پس خداحافظی از فضای مجازی چی شد؟

به گزارش وبلاگ پاییز آنلاین، اگر قرار باشد در خصوص آب رفتن یک استعداد فوتبالی حرف بزنیم، احتمالا طی سال های اخیر تصویری گویاتر از مهدی عبدی در پرسپولیس پیش رویمان نخواهد بود. کافی است نیم نگاهی داشته باشید به سیر کوتاهی که او در 3 سال گذشته پشت سر گذاشته تا بدانید در خصوص چه چیزی حرف می زنیم. او با گلزنی در دربی تهران از گمنامی محض به اوج معروفیت رسید، پس از آن در نیمه نهایی و فینال آسیا گل زد و گلزنی در دربی را هم تکرار کرد. همزمان با هوش بالا، توی سر توپ های خوب، تغییر مسیرهای ناگهانی و ضربات دقیق، نشان می داد استعداد بسیار بالایی دارد، اما رفته رفته آنقدر افت کرد که حالا کارش به نیمکت نشینی محض در پرسپولیس رسیده. بسیار غم انگیز است که حتی جدایی یورگن لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته هم باعث نمی گردد یحیی گل محمدی از ابتدا به بازیکنی مثل او اعتماد کند و فرصت حضور در میدان به این مهاجم را بدهد. حتما کادرفنی هم در روند افت این بازیکن سهیم است، اما مقصر اصلی داستان را واقعا خود عبدی باید دانست.

نزول عبدی حتی در حوزه آمار هم کاملا چشمگیر است. این بازیکن در دربی رفت لیگ نوزدهم به سطح اول فوتبال ایران معرفی گردید. او در لیگ بیستم 9 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند، این آمار در لیگ بیست ویکم به 7 گل تقلیل یافت و حالا در میانه های لیگ بیست ودوم به صفر گل رسیده است.

گلزنی پیشکش؛ عبدی باید ابتدا دعا کند دقایقی به او بازی برسد تا بعد ببینیم چه می نماید! او که ابتدای فصل اعلام نموده بود برای افزایش تمرکز تصمیم گرفته با فضای مجازی خداحافظی کند، حالا دوباره به اینستاگرام بازگشته و استوری هایی در خصوص قوی شدن می گذارد؛ غافل از اینکه آدم در فضای حقیقی و واقعی باید قوی گردد، نه در فضای مجازی. شاید مقطع فعلی و بحران مهاجم در پرسپولیس برترین فرصت برای خودنمایی دوباره عبدی و تثبیت جایگاهش در پرسپولیس بود، اما انگار او هنوز کار را جدی نگرفته است. بدون شک بعد از بهبودی دیاباته و جذب مهاجم تازه، عرصه بر عبدی تنگ تر از قبل خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "گویاترین تصویر از آب رفتن یک استعداد فوتبالی در ایران ، پس خداحافظی از فضای مجازی چی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گویاترین تصویر از آب رفتن یک استعداد فوتبالی در ایران ، پس خداحافظی از فضای مجازی چی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید