افتتاح یک باب واحد آموزشی 6 کلاسه در منوجان

به گزارش وبلاگ پاییز، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از بهره برداری مدرسه 6 کلاسه خیرساز مسکن مهر در شهر منوجان اطلاع داد.

افتتاح یک باب واحد آموزشی 6 کلاسه در منوجان

به گزارش خبرنگار از ، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان امروز در حاشیه برگزاری آیین افتتاح پروژه آموزشی در شهر منوجان گفت: پروژه مدرسه 6 کلاسه منوجان با ساختمانی ایمن و استاندارد از جمله 20 پروژه تعهد شده موسسه خیریه مهر گیتی است که با مشارکت این موسسه و به همت بانیان خیر جمعیت امام علی (ع) در یکی محروم ترین منطقه ها کشور امروز افتتاح شد.

واعظی نژاد توضیح داد: مدرسه خیرساز با 6 کلاس درس و 760 مترمربع زیربنای آموزشی، 155 متر طول حصارکشی و هزار متر مربع محوطه سازی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال ساخته شده که از این اندازه اعتبار خیرین نیکوکار 10 میلیارد ریال است.

او با اشاره به اینکه این طرح از پروژه های نیمه تمام نوسازی مدارس بود، اضافه نمود: شهرستان منوجان از محروم ترین منطقه ها کشور است که امروز با بهره برداری از این مدرسه شرایط تحصیل مطلوب 180 دانش آموز فراهم شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان اعلام کرد: هفته گذشته هم در منطقه رمشک شهرستان قلعه گنج یک باب واحد آموزشی 6 کلاسه با مشارکت موسسه خیریه مهر گیتی و جمعیت امام علی (ع) به بهره برداری رسید که در ادامه افتتاح پویش کرمان دانا این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری رسیدند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افتتاح یک باب واحد آموزشی 6 کلاسه در منوجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح یک باب واحد آموزشی 6 کلاسه در منوجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید