افزایش تصادفات منجربه جرح و فوت طی روزگذشته

به گزارش وبلاگ پاییز، تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از افزایش تصادفات منجر به جرح و فوت در روز گذشته اطلاع داد و گفت: از روز گذشته محدودیت ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شده است.

افزایش تصادفات منجربه جرح و فوت طی روزگذشته

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی در حال حاضر ترافیک در اغلب جاده های کشور روان و بدون مشکل خاصی است. در بعضی نقاط از شمال به جنوب جاده چالوس شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

وی با بیان اینکه در بعضی از جاده های استان های شمالی و غربی بارش باران مشاهده می گردد،؛ اضافه کرد: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته درباره شرایط جوی جاده ها امروز و فردا در بیشتر استان ها شاهد بارندگی و وزش باد شدید خواهیم بود و بر همین اساس به رانندگان توصیه می کنیم که حین سفر در جاده ها سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با سایر خودروها را رعایت نمایند.

افزایش تصادفات منجر به جرح و فوت در روز گذشته

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در روز گذشته شاهد افزایش وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت بودیم که علت آن سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه کافی به جلو در حین رانندگی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بود، به همین دلیل به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می کنیم که با صبر و آرامش رانندگی نموده و از عجله و شتاب اجتناب نمایند و به حقوق دیگر رانندگان و عابرین پیاده احترام بگذارند. رعایت مقررات رانندگی، ایمنی سفرها و کاهش حوادث را ضمانت می نماید.

اعمال محدودیت ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی/ محدودیت ورود به بوستان ها در روز طبیعت

وی گفت: با توجه به افزایش شهرهای گروه قرمز و نارنجی در روز گذشته، محدودیت ورود به این شهرها برای خودروها با پلاک غیر بومی اجرایی شده است، همچنین برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا محدودیت هایی برای روز طبیعت در ورودی پارکها و بوستانهای شهر های قرمز و نارنجی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: محدودیت ورود برای خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی وجود دارد و به وسیله دوربین های مکانیزه ثبت تخلف و تیم های گشتی پلیس اعمال جریمه صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "افزایش تصادفات منجربه جرح و فوت طی روزگذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تصادفات منجربه جرح و فوت طی روزگذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید