خودرو

خودروی 4 میلیاردی و لوکس کیا که کمتر کسی آن را می شناسد ، عکس

کیا نسل دوم K900 را در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 معرفی کرد، اما این سدان فول سایز عمر کوتاهی در ایالات متحده داشت و سه سال بعد تولید آن متوقف شد. پرچمدار این شرکت هنوز در بازارهای دیگر از جمله کره جنوبی به فروش می رسد.

14 فروردین 1403

لطفا مرا بخرید! ، روش تازه تسلا برای تبلیغ خودرو ، عکس

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا مدت هاست که به شدت با ایده تبلیغات سنتی مخالف بوده است. موضع ضد تبلیغاتی او میلیاردها دلار برای شرکت صرفه جویی کرده و از سوی بسیاری به عنوان یک ضربه بزرگ تلقی شده است.

9 فروردین 1403

خواجه نصیرالدین طوسی مهندس نبود! ، جریان غلو در مورد علوم تمدن اسلامی، ماهیت آن را نشانه رفته است

پژوهشگر تاریخ علم دانشگاه تهران گفت: جریان غلو در مورد دستاوردهای علمی دانشمندان تمدن اسلامی، هیچ ارزشی برای علوم دوره اسلامی قائل نیست مگر اینکه فایده ای برای علوم تازه داشته باشند.

29 اسفند 1402

از آلاشت تا قعر زیبایی!

تجربه هیجان در ارتفاعات سرسبز و در یک طبیعت پر از رنگ و هوای تازه و خنک، تنها بخشی از لذت سفر با دوچرخه سواری است که در منطقه سوادکوه نصیبتان خواهد شد

22 اسفند 1402

فیلم بدترین خودرو، این خودروساز را به ورشکستی می کشاند

در دنیای بررسی محصولات، کمتر صدایی به مقدار مارکز براونلی که بین 16.5 میلیون دنبال کننده یوتیوبی اش با نام MKBHD شناخته می شود، تأثیرگذار است؛ بنابراین، هنگامی که این یوتیوبر پرنفوذ تکنولوژی در نقدوبررسی ویدئویی جدیدش از خودرو برقی فیسکر اوشن آن را به...

20 اسفند 1402

10 مورد از برجسته ترین فواید مصرف مکمل کراتین که باید بدانید

کراتین یک مکمل طبیعی است که در اغلب موارد برای بهبود عملکردهای ورزشی به وسیله ورزشکاران، مخصوصا بدنسازان، استفاده می گردد. اما جالب است بدانید که مصرف کراتین و فواید آن فقط محدود به ورزش نمی گردد و می تواند عملکرد مغز را بهتر کند، با برخی از بیماری های...

13 اسفند 1402

معرفی مرکز خرید آرمان مشهد

مرکز خرید آرمان مشهد، یک مجتمع تجاری منحصربه فرد است. این مجتمع تجاری که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) واقع شده است، یکی از بزرگ ترین و مدرن ترین مراکز تجاری شهر مشهد است که علاوه بر عرضه انواع محصولات متنوع، جاذبه های دیدنی دیگری نیز دارد. در ادامه شما را...

10 اسفند 1402

تداوم بارش برف و باران در این 19 استان

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف، باران و کاهش محسوس دما هشدار سطح نارنجی آسیب به نهاده ها و محصولات را برای کشاورزان 19 استان کشور صادر کرد.

7 اسفند 1402

بند دره؛ جاذبه تاریخی و دیدنی بیرجند

بند دره با قدمتی که به اواخر دوره زندیه و اوایل دوره قاجاریه می رسد، از بناهای تاریخی و جاهای دیدنی بیرجند است.

2 اسفند 1402

وجود 626 نقطه پر تصادف در راه های کشور

بنابر اعلام میدرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و ابنیه فنی راه ها با وجود اصلاح 261 نقطه پر تصادف در راه های کشور، هنوز 626 نقطه پر تصادف وجود دارد که اصلاح آنها نیازمند همکاری دستگاه ها و تامین بودجه است.

23 بهمن 1402

موزه خودروهای تاریخی ایران یکی از موزه های دیدنی تهران به شمار می رود

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای واصله، موزه خودروهای تاریخی ایران یکی از موزه های دیدنی تهران به شمار می رود.

7 بهمن 1402

لن ناتیلوس، شاسی بلند متفاوت آمریکایی، عکس

لن ناتیلوس با قابلیت های نو خود اجازه می دهد که افراد بتوانند حداکثر استفاده از این خودرو را داشته باشند. از کنسول بازی گرفته تا میز کنفرانس، همه و همه در این خودرو حضور دارند و رفاه سرنشین را از همه جهت فراهم می نماید.

3 بهمن 1402

در سفر 3 روزه به استانبول کجا برویم؟

شهر استانبول در گذشته مرکز چهار امپراتوری بزرگ دنیا یعنی عثمانی، روم، بیزانس و لاتین بوده است. به همین علت استانبول از آثار تاریخی متعدد و فرهنگ غنی برخوردار است. بعلاوه، موقعیت جغرافیایی ویژه این شهر موجب شده که طبیعت بسیار زیبایی داشته باشد و به مقصدی...

27 دی 1402

موزه رسانه ای چند منظوره است که مخاطب در آن واقع شده است

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، موزه رسانه ای چند منظوره است که مخاطب در آن واقع شده است.

13 دی 1402

شرایط نو خرید خودروهای لاکچری از سامانه یکپارچه ، زمان ثبت نام

شرایط نو خرید خودرو از سامانه یکپارچه ویژه عموم اعلام شد.

20 آذر 1402

ماشین تازه ایران خودرو که از دیروز ستاره فضای مجازی شده ، عکس

کمتر علاقه مند خودرویی پیدا می گردد که از دیروز داستان ری رای برقی ایران خودرو را در فضای مجازی نخوانده باشد اما بیش از داستان اگزوز درباره این خودرو چه می دانیم؟

25 آبان 1402

باجول؛ قلعه ناکام!، فیلم

قلعه باجول یا قلعه ناکام در 35 کیلومتری الیگودرز در شرق استان لرستان و در روستای آب باریک علیا قراردارد.

23 آبان 1402

سدان فونیکس در راه بازار ایران، عکس

گجت نیوز نوشت: فونیکس آریزو 6 جی تی به عنوان سدان نو مدیران خودرو به نمایش گذاشته شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Fownix Arrizo 6 GT آشنا خواهیم شد.

3 مهر 1402

فروش فوق العاده خودرو، خارج از سامانه یکپارچه از اول مهر 1402

فروش فوق العاده پنج محصول در دستورکار بهمن موتور نهاده شد. این خودروساز خصوصی این طرح فروش فوق العاده خود را از اول مهر تا 9 مهر 1402 در دسترس مشتریان قرار خواهد داد.

30 شهریور 1402

اگر بستنی دوس دارید، این خودرو را خریداری کنید!

هوای گرم برای بسیاری مترادف با بستنی است، و فیات یک خودروی مفهومی منحصر به فرد به نام 500e Gelateria را بر اساس Fiat 500e Convertible برای بریتانیا ساخته است.

17 شهریور 1402
تعداد: (195)